וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא איבדה את המקום הרביעי, אטאלנטה התקרבה לאינטר

הג'אלורוסי במשחקו ה-100 של מוריניו על הקווים הפסידו 3:1 לקבוצה מברגמו וירדו מתחת למילאן. המארחת מרחק 2 נקודות מהנראזורי במקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שלישי) עם תחושת החמצה גדולה של רומא שיכלה להיצמד ליובנטוס ולהתקרב ללאציו, אחרי שהפסידה 3:1 לאטאלנטה בתוצאה שפתחה מחדש את הקרב על אירופה בעונה הבאה.

הג'אלורוסי הגיעו לברגמו אחרי רצף של 3 ניצחונות במסגרת המקומית ועם העפלה לשלב חצי גמר הליגה האירופית עם ניצחון 1:4 בהארכה על פיינורד. עם הפורמה הנהדרת הזו, ז'וזה מוריניו קיווה במשחקו ה-100 על הקווים בקבוצה מבירת איטליה, להשיג שלוש נקודות ולהיצמד ליובנטוס ששבה אל המקום השלישי עם החזרת 15 הנקודות שהופחתו לה, אך לאטאלנטה היו תוכניות אחרות. בדקה ה-39 דובאן זפאטה מצא את מריו פשאליץ' שכבש את היתרון של המארחת. בדקה ה-74 רפאל טולוי הבקיע מקרוב את השני ולורנצו פלגריני צימק (83) עם בעיטה נהדרת מקצה החרבה.

עם שניות שנראו כקאמבק אפשרי של רומא, הדברים התהפכו תוך דקה כשטון קופמיינרס ניצל טעות קשה של רוי פטריסיו (84) והבטיח את שלושת הנקודות לקבוצה של ג'יאן פיירו גאספריני, שאמנם נותרה במקום השביעי, אך התקרב מרחק 2 נקודות מאינטר השישית, בעמדה המובילה לקונפרנס ליג בעונה הבאה.

עוד בכדורגל עולמי

רפאל טולוי אטאלנטה. GettyImages
שוב במאבק על אירופה. טולוי/GettyImages

במחזור הבא (שבת) אטאלנטה תתארח אצל טורינו, בעוד רומא תפגוש את מילאן לקרב לוהט על המקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully