וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לפרמיירליג? פוצ'טינו קרוב לסיכום כמאמנה הבא של צ'לסי

לפי דיווחים באנגליה, הארגנטינאי שאימן בפ.ס.ז' וטוטנהאם עשוי לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' החל מהקיץ הקרוב. יהפוך למאמן הרביעי בעידן בוהלי בלונדון

תקציר: צ'לסי - ברייטון 2:1/ספורט1

מאז שגראהם פוטר סיים את תפקידו כמאמן צ'לסי בתחילת החודש, הבלוז במרדף אחרי האיש הבא שיעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג'. טד בוהלי, בעלי הקבוצה הלונדונית, מיהר למנות את פרנק למפארד למאמן זמני עד תום העונה, אך בו זמנית, המשיך לחפש יחד עם ראשי הקבוצה את המאמן הבא של הקבוצה. אחרי פניות ליוליאן נאגלסמן, לואיס אנריקה ונפילה במשא ומתן מול השניים, בצ'לסי החליטו ללכת לכיוון מאמן שלא עמד על הקווים מאז הקיץ האחרון - מאוריסיו פוצ'טינו.

הארגנטינאי שאימן בפעם האחרונה את פריז סן ז'רמן במשך שנתיים וחצי וכמובן נחל הצלחה יחסית בטוטנהאם עם הגעה לגמר ליגת האלופות ב-2019, צפוי לשוב לפרמיירליג, הפעם לפרויקט השאפתני ובעל הכסף העצום שבצ'לסי. לפי דיווחים באנגליה, פוצ'טינו והבלוז נמצאים בשיא המשא ומתן וקרובים להגיע להסכמות על חוזהו של הארגנטינאי בשובו לאמן קבוצה בלונדון.

עוד בפרמיירליג

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו. Quality Sport Images, GettyImages
בקרוב על הקווים בסטמפורד ברידג'? פוצ'טינו/GettyImages, Quality Sport Images

מקרובים למועדון מעריכים כי פוצ'טינו, שמוערך מאוד על ידי בוהלי, עשוי להגיע לסיכום מול צ'לסי כבר בימים הקרובים, זאת על מנת להתחיל להכין את הקבוצה לשינויים הרבים שצפויים לקרות בה בקיץ הקרוב, כאשר את תפקידו על הקווים יחל רק בקיץ עם תום העונה בפרמיירליג ועזיבתו של למפארד.

פרנק למפארד מודה לאוהדי צ'לסי. רויטרס
יסיים את חלקו כצפוי בקיץ, פוצ'טינו יגיע במקומו. למפארד/רויטרס

בתור מאמן טוטנהאם וסאות'המפטון קודם לכן, פוצ'טינו ניהל 256 משחקים בפרמיירליג, מתוכם ניצח ב-132, סיים 61 בתיקו והפסיד 63, כאשר את התארים היחידים שלו בקריירה - אליפות צרפת, הגביע הצרפתי והסופר קאפ הצרפתי - זכה עם סוללת הכוכבים של פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully