וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד החלה לברר בנוגע לרכישת קיין. ההערכה: לא יאריך חוזה"

האדומים נערכים למשא ומתן מורכב מול בעלי טוטנהאם דניאל לוי, שיציב תג מחיר גבוה יותר לאנגליות. החלוץ מסיים חוזה ב-2024, ונוטה להישאר בממלכה

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

האם התבוסה 6:1 לניוקאסל הייתה הקש ששבר את גב הגמל? אחרי שטוטנהאם התרחקה משמעותית ממקום בטופ 4 וכרטיס לליגת האלופות, באנגליה דווח כי גוברת ההערכה שהארי קיין לא יאריך הקיץ את חוזהו שמסתיים ב-2024. ב"טלגרף" נטען כי מי שכבר החלה בבדיקות ובירורים בנוגע לרכישה אפשרית של החלוץ בקיץ היא מנצ'סטר יונייטד.

השדים האדומים נחושים להחתים חלוץ בכיר בקיץ. הם מודעים לכך שהמשא ומתן מול בעלי טוטנהאם דניאל לוי צפוי להיות קשה ומורכב, ולכן התחילו מבעוד מועד לבדוק מה יידרש כדי להנחית את מלך שערי הספרס ונבחרת אנגליה באולד טראפורד. הקבוצה של אריק טן האח לא יכולה להרשות לעצמה מרדף עד הרגע האחרון של חלון ההעברות, מכיוון שאם תיפול עסקת קיין היא זקוקה לזמן כדי לא להישאר בידיים ריקות ולפעול להחתמת חלוץ אחר, למשל ויקטור אוסימן שזוכה להתעניינות.

עוד באנגליה

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
התבוסה תכריע? קיין/רויטרס

באנגליה נטען כי בעוד לוי צפוי לדרוש על קיין 80 מיליון פאונד על קבוצה שאינה מאנגליה, המחיר לקבוצות הפרמיירליג יאמיר ל-100 מיליון פאונד. קיים גם חשש שלוי יסרב לכל הצעה מיריבותיו לליגה, גם אם יסתכן בלאבד את קיין בחינם בעוד שנה. באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן שסימנה את קיין כמטרה ראשונה גם כן במירוץ, אך ההערכה היא שהוא יעדיף להישאר באנגליה כדי להמשיך במרדף אחרי מלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, אלן שירר, שמוביל עליו ב-53 שערים.

ב"טלגרף" נטען שמצב הרוח בספרס ירוד יותר מאי פעם, ואף הוסיפו כי שחקנים ואנשי צוות מאבדים אמון בכיוון שאליו הולך המועדון. האם המשחקים הקרובים יהיו האחרונים שלו במדי טוטנהאם? נדמה שהתשובה נמצאת בינתיים רק אצל דניאל לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully