וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת המעגל של סאנצ'ו ורשפורד ומסר לסיטי: מנ' יונייטד חוגגת

השדים האדומים שרדו דו קרב פנדלים בדרך לגמר נגד היריבה העירונית, טן האח שיבח את שחקניו: "בסביליה לא זיהיתי את הקבוצה". דה זרבי: "תהיו כנים, הגיע לנו לנצח"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 6:7 בפנדלים על ברייטון בחצי גמר הגביע/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לחצי גמר הגביע בוומבלי אמש (ראשון) מול ברייטון אחרי השפלה בסביליה שהובילה להדחתה מהליגה האירופית, ללא שלושת הבלמים הבכירים שלה וכשמרכוס רשפורד ואנטוני מרסיאל לא כשירים במאת האחוזים. למרות זאת, גם הופעתה ה-31 בחצי גמר הגביע האנגלי הסתיימה עם ניצחון בזכות 6:7 בתום 120 דקות מאופסות ודו קרב מהנקודה הלבנה שהסתיים בפנדל מדויק של ויקטור לינדלוף אחרי שסולי מארץ' בעט גבוה מעל השער והותיר את ברייטון רק עם המחמאות, אבל הגביע הראשון בתולדותיה לא יונף גם השנה. ב-3 ביוני יונייטד תחזור לוומבלי ותפגוש את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי בגמר.

ברייטון היא כנראה ההפתעה הכי נעימה בכדורגל האנגלי העונה, אבל גם קאורו מיטומה הלוהט לא הצליח להכניע את השוער דויד דה חאה שאחרי משחק הנפל בסביליה לפני שלושה ימים אמר: "אנחנו במסלול הנכון וזה מה שחשוב. בתואר אחד כבר זכינו (גביע הליגה), עלינו לגמר נוסף ואנחנו נלחמים בליגה על מקום בטופ-4. זה לא מספיק עדיין, אבל זה יותר ממה שעשינו בעונה שעברה".

הגמר ייערך בעוד יותר מחודש, אבל דה חאה כבר הצהיר: "נפגוש את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח אותה".

שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה עם מרכוס רשפורד. Will Palmer/Sportsphoto/Allstar, GettyImages
לא חושש מסיטי וזוכה לשבחים ממאמנו. דה חאה/GettyImages, Will Palmer/Sportsphoto/Allstar

ויקטור לינדלוף, שזכה לעלות במרכז ההגנה לצד המגן השמאלי לוק שואו בעקבות פציעותיהם של ליסנדרו מרטינס ורפאל וראן והעובדה שהארי מגוויר ריצה עונש השעייה עקב צבירת כרטיסים צהובים, היה נרגש אחרי שזכה לבעוט את הפנדל ה-14 והאחרון בהתמודדות: "ההרגשה מדהימה, זו גם הקלה גדולה שאנחנו בגמר. יש לי ביטחון ואמונה עצמית, ידעתי איזה פנדל אני רוצה לבעוט וזה מה שעשיתי. זו הרגשה נהדרת".

אריק טן האח לא שכח את ההפסד המביש בסביליה, 3:0 ביום חמישי והודה: "ביום חמישי ראיתי קבוצה שאני בכלל לא מזהה אותה, היום נראינו כמו הקבוצה שאני רגיל לראות. נלחמנו, הגענו להזדמנויות טובות ויכולתי לראות את הנחישות והרצון אצל השחקנים".

טן האח גם נשאל על ההחלטה שרשפורד וסאנצ'ו יבעטו פנדלים, אחרי שהחמיצו בדו-קרב בוומבלי בגמר היורו האחרון: "זה משהו שהיינו מודעים אליו, אבל גם ידענו שאלו שחקנים שיודעים לבעוט ושנוח להם עם הסיטואציה. זה משחק אחר, אירוע אחר וזה נהדר שהם הבקיעו ושעכשיו יש לזכותם את החוויה הזו".

לסיום ניצל המאמן את ההזדמנות לשבח פעם נוספת את דה חאה אחרי המשחק הרע בסביליה: "לדויד היה משחק מצוין, הוא סיפק הצלות נפלאות ולאורך כל העונה עשה המון עבורנו - זה לא רק שהוא הציל המון, הוא גם השוער ששמר הכי הרבה פעמים על רשת נקייה בפרמיירליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן ברייטון רוברטו דה זרבי עם סולי מארץ'. רויטרס
דה זרבי מנחם את מארץ'. "הגיע לנו לנצח"/רויטרס

מנגד, המאמן המנוצח רוברטו דה זרבי נשאל אם הוא חושב שלברייטון הגיע הכרטיס לגמר והשיב: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, כי שיחקנו יותר טוב והגענו ליותר מצבים. אם אתם תהיו כנים, גם אתם תגידו שהגיע לנו לנצח. אחרי ניצחונות יותר קשה להשתפר כי ניצחת, נלמד מזה ונשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully