וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ של פ.ס.ז': קיין בעדיפות ראשונה, מוריניו ולוקאקו מועמדים

הצרפתים רוצים לבנות את העונה הבאה סביב אמבפה והאנגלי, עליו תדרוש טוטנהאם 100 מיליון יורו. קמפוס בעקבות המאמן, חלוצים נוספים הוזכרו

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

העונה ה-12 לתוך הפרויקט הקטארי בפריז סן ז'רמן עומדת להסתיים בדיוק כמו קודמותיה - ללא השגת המטרה המרכזית שהיא זכייה בליגת האלופות. המשולש של ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה לא סיפק את הסחורה והודח בשמינית גמר האלופות בפעם השנייה ברציפות, כאשר הבטחת האליפות המתקרבת בזירה המקומית לא מספקת את הבעלים.

לאור העובדה שמסי צפוי לעזוב עם סיום חוזהו, בצרפת כבר עוסקים בתכניות של הפריזאים לקראת הקיץ והעונה הבאה, תחילה בעמדת המאמן. מעמדו של כריסטוף גאלטייה מעורער והוא עלול לעזוב אחרי עונה אחת, ומי שהוזכר כמועמד להחליפו הוא ז'וזה מוריניו.

היועץ לואיס קמפוס יצר קשר עם "המיוחד" כבר לפני כחודשיים, וכעת לפי דיווח ב"RMC" הוא מעוניין שמאמנה של רומא יגיע, כאשר הפורטוגלי יהיה מוכן לקחת על עצמו את האתגר.

הארי קיין שחקן טוטנהאם עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
ביחד בעונה הבאה? מוריניו וקיין בימים המשותפים בטוטנהאם/רויטרס

בהתקפה סימנו בפריז שם נוצץ במיוחד - הארי קיין. החלוץ של טוטנהאם, שם שיתף פעולה עם מוריניו, מסיים חוזה בקיץ 2024 ועתידו לא ברור. הספרס צפויים לדרוש כ-100 מיליון יורו חרף היחסים הטובים בין הבעלים של שני המועדונים, כאשר כלל לא ידוע אם האנגלי ירצה לעזוב את הפרמיירליג או שמא יעדיף להישאר בממלכה. לפי הדיווח ב"לה פריזיאן", בבירת צרפת רוצים לבנות את המועדון סביבו וסביב קיליאן אמבפה, שהעונה הפך למלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים.

בעיר האורות סימנו מספר אלטרנטיבות לחוד, למקרה שקיין לא יגיע בסופו של דבר. הראשון הוא רנדל קולו מואני מאיינטרכט פרנקפורט ונבחרת צרפת, השני הוא ויקטור אוסימן מנאפולי. מרכוס תוראם שמסיים חוזה במנשנגלדבאך הוזכר, וכך גם רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי כידוע מושאל העונה מצ'לסי לאינטר, אך הנראזורי החליטו שלא להשאירו מעבר לקיץ וגם הבלוז לא בונים עליו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully