וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בפ.ס.ז'? "קמפוס יצר קשר עם מוריניו בנוגע למשרת המאמן"

במקביל להתערערות במעמדו של גאלטייה, בצרפת דווח כי היועץ שוחח עם מאמן רומא. הקטארים מעריכים אותו, אך זידאן עדיין מועדף

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

בעוד מעמדו של כריסטוף גאלטייה מתערער, בפריז סן ז'רמן כבר לוטשים עיניים לעבר מחליפים אפשריים למשרת אימון הקבוצה. לפי דיווח ב"פוט מרקטו" הצרפתי, היועץ לואיס קמפוס כבר יצר קשר עם ז'וזה מוריניו בנוגע לתפקיד. הפורטוגלי כידוע משמש כיום כמאמנה של רומא, כאשר חוזהו מסתיים רק בתום העונה הבאה.

הפריזאים כידוע נמצאים במשבר עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות (הדחה מהגביע בידי מארסיי, הפסד למונאקו בליגה וה-1:0 לבאיירן מינכן בליגת האלופות), מה שהעלה סימני שאלה במועדון בנוגע להמשך דרכו של גאלטייה, כאשר גם קמפוס נמצא תחת זכוכית מגדלת. הפורטוגלי, שנחשב לסמכות מקצועית די בכירה על אף הגדרתו כיועץ, כבר יצר קשר עם בן ארצו הפורטוגלי בנוגע להגעה אפשרית.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו. מאור אלקסלסי
בקרוב בעיר האורות? מוריניו/מאור אלקסלסי

לפי הדיווח, קמפוס מבין שיש לו תפקיד בחילוץ הקבוצה מהמשבר כדי להישאר בתפקידו, גם אם זה אומר שהוא ייאלץ "להקריב" את חברו גאלטייה. מוריניו מוערך במועדון, שמו עלה מספר פעמים בעבר כאשר בעיר האורות חיפשו מאמן, אולם הפעם טרם נוצר קשר רשמי בין המועדונים והשם המועדף על הקטארים הוא עדיין זינדין זידאן.

כפי שפורסם ברביעי, גאלטייה יעמוד למבחן בשני משחקי הליגה הקרובים - נגד האקסית ליל בראשון הקרוב וב"קלאסיק" מול מארסיי שבוע לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully