וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בפ.ס.ז': מסי שוקל לעזוב, נפגע מעמדו של גאלטייה, ניימאר לצ'לסי?

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 21:17

אביו של הפרעוש נפגש עם ראשי המועדון, ובינתיים לא מוכן להצעה להאריך את החוזה. בעלי הבלוז ונשיא הצרפתים נפגשו בנוגע להעברה בקיץ. בפריז מאשימים את המאמן בהפסד לבאיירן ובהדחה מהגביע, ועשויים לפטרו אם המשבר יימשך

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

העם ניימאר ימצא את עצמו בקיץ הקרוב בפרמיירליג? לפי דיווח ב"לה פריזיאן" הצרפתי, נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי נועד בשלישי בפריז עם הבעלים החדש של צ'לסי טוד בולי והשניים דנו בתנאים של העברה אפשרית של הברזילאי בקיץ. עדיין לא מדובר במגעים רשמיים בין המועדונים, אך הבעלים האמריקאי של הבלוז מעריך את ניימאר וישמח להנחיתו בלונדון לקראת העונה הבאה. הברזילאי שהגיע לעיר האורות ב-2017 מחזיק בחוזה עד לקיץ 2027. כידוע, צ'לסי נמצאת בעונה לא טובה בפרמיירליג מדורגת במקום העשירי בלבד, 10 נקודות מתחת למקום שמוביל לליגת האלופות.

ב"לה פריזיאן" דווח גם כן כי אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, עתידו של המאמן כריסטוף גאלטייה בסימן שאלה. הבעלים מאשימים אותו בהפסדים בגביע למארסיי ובאלופות אמש (שלישי) לבאיירן מינכן, ומטילים ספקות בנוגע לטקטיקות שלו. אם היכולת המאכזבת והתוצאות הרעות יימשכו גם בשני המשחקים הבאים מול ליל ומארסיי, גאלטייה והמנהל המקצועי לואיס קמפוס עלולים לשלם על כך בתפקידם. בפריז ממשיכים לרצות את זינדין זידאן לתפקיד מאמן הקבוצה.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה עם מרקיניוס. רויטרס
יפוטר? גאלטייה/רויטרס

בינתיים, סימני השאלה ממשיכים לרחף מעל עתידו של ליאונל מסי, וייתכן כי התווספו עוד כמה בעקבות ההפסד הביתי של פריז סן ז'רמן 1:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות אמש. לפי "ל'אקיפ", האפשרות שהפרעוש יאריך את חוזהו נראית פחות ופחות ריאלית. היום נפגשה הנהלת הקבוצה עם אביו של מסי, שבינתיים דחה את ההצעה לחתום על חוזה חדש. לפי אותו דיווח, המועמדת המובילה להיות קבוצתו החדשה, אם אכן יעזוב בתום חוזהו, היא אינטר מיאמי של דייויד בקהאם מה-MLS.

היום פורסמו גם באתר הארגנטיני "TyC" פרטים על השיחות המתוכננות בין הפרעוש לאנשי המועדון הצרפתי. במולדתו של מסי נכתב כי נציגים מטעמו נחתו בצרפת בתחילת השבוע, אך מלכתחילה הכוונה הייתה להמתין ששמינית גמר האלופות תסתיים, לפני שייערכו הפגישות עם הנהלת פריז סן ז'רמן. בדיווח אמנם הדגישו שנכון לעכשיו קבוצתו הנוכחית היא גם היחידה שמסי מתכוון לשוחח עמה בנוגע לעונה הבאה, אבל ייתכן כי הדחה מהמפעל הבכיר באירופה תשפיע משמעותית על הסיכויים שהפנומן בן ה-35 יחתום על חוזה חדש בפריז.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עתידו בסימן שאלה. ליאונל מסי/רויטרס

ציון 3 למסי וניימאר. אמבפה הצהיר: "אנחנו פייבוריטים, כמו תמיד"
פ.ס.ז' סוערת: אמבפה עקץ את ניימאר, גאלטייה "הופך לדחליל"
פיקה: "לא בירכתי את מסי על זכייתו במונדיאל, הייתי עסוק"

אחת הסיבות לכך שמסי בחר להגיע לבירת צרפת הייתה הסיכויים הגבוהים להיאבק על זכייה בליגת האלופות, שזו כידוע גם מטרת העל של המועדון, שלא הצליח להשתלט על הגביע הנכסף מכולם ב-12 השנים שחלפו מאז נרכש על ידי הקטארים. לכן, כישלון נוסף בליגת האלופות, אחרי שאשתקד התרסקה הקבוצה נגד ריאל מדריד בשמינית הגמר גם כן, עשוי לגרום לקפטן נבחרת ארגנטינה לשנות כיוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully