וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון 3 למסי וניימאר. אמבפה הצהיר: "אנחנו פייבוריטים, כמו תמיד"

בצרפת חזרו לקטול את הארגנטינאי והברזילאי אחרי ההפסד 1:0 לבאיירן: "לא מסוגלים לסחוב את הקבוצה". בארגנטינה הגיבו בזעם לביקורות על מסי: "מגוחך, לא קשור למציאות". השחקנים ביקרו את המערך של גאלטייה, ההצהרות שלו ושל אמבפה הפתיעו

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים14/02/2023
פריז סן ז'רמן
    0
    • (53) קומאן
    באיירן מינכן

    פריז סן ז'רמן גילתה אתמול (שלישי) שוב שקשה לשנות מסורת. למרות הכוכבים הגדולים של הקבוצה הצרפתית, בסופו של דבר קינגסלי קומאן עשה זאת שוב: הצרפתי כבש את שער הניצחון מול האקסית, בדיוק כמו בגמר 2020, וקבע 0:1 מתוק לבאיירן מינכן על פריז סן ז'רמן במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות.

    פ.ס.ז' אכזבה מאוד במחצית הראשונה, אבל קיליאן אמבפה נכנס כמחליף בדקה ה-57 והביא את השינוי. לצערו, הכוכב הצרפתי כבש שני שערים אבל שניהם נפסלו. ליאו מסי לא היה מספיק פעיל, אבל כמעט השווה לפני הסיום ונעצר על ידי בנז'מין פבאר, שהורחק. הבווארים השיגו מקדמה גדולה לקראת הגומלין, אבל על פי יחסי הכוחות במחצית השנייה, הכל פתוח.

    ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
    עוד ערב מאכזב. מסי וניימאר/רויטרס
    קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
    לא אמור היה להיכנס. אמבפה/רויטרס

    פריז סן ז'רמן רשמה הפסד חמישי ב-2023, ואנחנו רק בחודש פברואר. האלופה הצרפתית, לשם השוואה, הפסידה רק ארבע פעמים בכל 2022. היא לא הצליחה להבקיע רק פעמיים ב-33 משחקיה הביתיים האחרונים בליגת האלופות - שניהם היו נגד באיירן מינכן. הפעם הקודמת הייתה באפריל 2021.

    אמבפה נותר אופטימי, ואמר בסיום: "בחלק האחרון של המשחק הראינו שאנחנו יכולים לגרום להם להרגיש לא בנוח כשאנחנו משחקים את הכדורגל ההתקפי שלנו. נקווה שכולם אצלנו יהיו בריאים לגומלין. ניסע לשם במטרה לנצח ולהעפיל לשלב הבא". על מצבו הפיזי: "לא תוכנון שאני אשחק, אבל רציתי לעזור לחברים... אתה חייב להמשיך הלאה, ומהר, לשמור על מה שחיובי, ולנסוע לשם כדי לעבור שלב. לפי מה שראיתי, יש סיכוי". כשנשאל על ידי התקשורת הגרמנית האם לדעתו מי הפייבוריטית לעלות שלב אחרי המשחק הראשון, אמבפה השיב בנחרצות: "פריז סן ז'רמן פייבוריטית, כמו תמיד".

    דנילו פריירה רומז שקבוצתו חייבת לשנות גישה: "אסור לנו לפחד, אנחנו צריכים להיות יותר התקפיים. ב-15 הדקות האחרונות היינו מאוד טובים. חייבים לשחק התקפי יותר. קאמבק במינכן נגד באיירן? אני חושב שזה אפשרי".

    גם סרחיו ראמוס לא אהב את הסגנון של קבוצתו בפתיחה: "במחצית הראשונה שיחקנו נמוך מדי, היינו יותר מדי הגנתיים, וזה היה קשה מאוד ככה, זה משחק מסובך. אני מאוכזב מאוד עבור האוהדים. נהיה חייבים להציג יותר אופי בגומלין במינכן. ככל שאתה משחק יותר, יש לך יותר ניסיון. זה ישתפר יותר ויותר, אבל עכשיו אנחנו חייבים להישאר מאוחדים".

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    ליאונל מסי וחברו ניימאר הולכים ליציע אוהדי פריז סן ז'רמן אחרי ההפסד לבאיירן מינכן. GettyImages
    ניימאר, באופן חריג, הלך להודות ליציע השרופים של פ.ס.ז' בסיום/GettyImages

    המאמן כריסטוף גאלטייה הסביר בסיום ש"ידענו שחסרים לנו כמה שחקנים חשובים בהרכב, וחששנו שהם יתחילו את המשחק עם לחץ גבוה ומאסיבי. זה מה שקרה בסוף. בשעה הראשונה של המשחק התקשינו מאוד. הם שלטו בכדור, הם גרמו לנו לעשות פעולות נמהרות". יחד עם זאת, גאלטייה אופטימי לקראת הגומלין, וזה גם המסר שהוא ניסה להסביר לשחקנים בחדר ההלבשה. "25 הדקות האחרונות נתנו לנו תקווה. אם נשמור על השחקנים בריאים ונכניס את מי שהיה פצוע לכושר בשלושת השבועות עד הגומלין, יהיה לנו סיכוי טוב. לא הודחנו היום, וגם לא עלינו לשלב הבא, אבל אני מאוד אופטימי וזה גם מה שאמרתי לשחקנים".

    גאלטייה הודה ש"הכניסה של אמבפה הפכה את מסי וניימאר להרבה יותר מעורבים ומסוכנים", וכמובן שהיכולת הטובה של אמבפה לצד זו הפושרת של שני הכוכבים לצידו, העסיקה את התקשורת הצרפתית בסיום. מסי וניימאר שיחסיהם את גרעין האוהדים הקשה של פ.ס.ז' אמנם ידעו עליות ומורדות, הלכו להודות לקהל באופן מיוחד וחריג בסיום, אבל זה לא מנע מהם לספוג אש יוקדת בתקשורת הצרפתית. ב"ל'אקיפ'" ביקרו את מסי וניימאר והעניקו להם ציון 3 בלבד על ההופעה שלהם, הציון הנמוך ביותר בקבוצה. בארגנטינה, אגב, לא אהבו את הביקורת על מסי וכתבו ש"בל'אקיפ' מתחו על מסי ביקורת מוגזמת ומגוחכת" משום ש"לציון 3 אין קשר למציאות. נראה שהם שכחו שהוא כמעט כבש והיה אקטיבי מאוד".

    אבל גם ב"בילד" העניקו למסי וניימאר ציון 3 בלבד, וב"יורוספורט" חרצו: "מסי היה רחוק מאוד מעמדה שבה יכול היה ליצור מצבי הבקעה. בשורה התחתונה, אין לו את היכולת לסחוב את פ.ס.ז' על הגב בהיעדרו של אמבפה". את ההופעה של ניימאר סיכמו: "הרבה אנרגיות, המון בזבוז".

    גם בקרב הפרשנים הגיעו למסקנות חותכות מהערב המתסכל, שנוגעות בעיקר למקום המרכזי של אמבפה בשילוב בין הכוכבים. "אמבפה גורם לאחרים לפרוח. רק כשהוא עולה למגרש מסי וניימאר מנסים להרים את הרמה שלהם", אמר שחקן העבר דויד ז'ינולה. ב-ESPN אמרו: "כנראה שלשחק עם מסי, ניימאר ואמבפה יחד ולגרום לשלושתם להיות טובים, זה באמת בלתי אפשרי. בשלב מסוים, פ.ס.ז' תצטרך לבחור. האם אמבפה צריך להישאר ומסי וניימאר ללכת? האם צריך להשאיר שניים מתוך שלושתם בקבוצה? ייתכן, אבל מה שבטוח זה ששלושתם יחד, זה פשוט לא עובד, וזה בלתי אפשרי".

    סנטימטרים הכריעו: חוסר מזל לפ.ס.ז'

    הנבדל שגרם לפסילת השער של קיליאן אמבפה במשחק של פריז סן ז'רמן מול באיירן. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
    הנבדל שגרם לפסילת השער של קיליאן אמבפה במשחק של פריז סן ז'רמן מול באיירן/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה
    הנבדל שגרם לפסילת השער של קיליאן אמבפה במשחק של פריז סן ז'רמן מול באיירן. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
    הנבדל שגרם לפסילת השער של קיליאן אמבפה במשחק של פריז סן ז'רמן מול באיירן/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
    אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז

    משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

    קלאב ברוז' - בנפיקה

    דורטמונד - צ'לסי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully