וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' סוערת: אמבפה עקץ את ניימאר, גאלטייה "הופך לדחליל"

אמבפה ייעץ לשחקני פ.ס.ז' "לאכול טוב ולישון טוב", ובצרפת יודעים היטב למי זה כוון: "גם לו נמאס מהבילויים והמסיבות". המאמן סופג אש: "הכוכבים אוכלים אותו חי". אלן ז'ירס: "זה תמיד אותו דבר עם ניימאר, הוא הולך עם הראש בקיר ומאבד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

סערה חדשה בפריז סן ז'רמן אחרי ההפסד 1:0 לבאיירן מינכן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. אחרי המשחק, כשנשאל על סיכויי ההעפלה לשלב הבא, סיפק קיליאן אמבפה "אמירה יוצאת דופן" שמרמזת על ההתנהלות של חלק משחקני הקבוצה מחוץ לכר הדשא.

"יש לנו סיכויים טובים, אבל כדי שנוכל לעלות שלב נצטרך להתאושש מהפציעות ולהתנהל בצורה תקינה לקראת המשחק. כולם צריכים להקפיד לאכול ולישון טוב לפני המשחק", אמר אמבפה - באמירה שעוררה ספקולציות ושמועות.

על פי פרשן RMC דניאל ריולו, ברור שהאמירה כוונה לניימאר. "כולנו מכירים היטב את הרגלי הבילויים שלו. שמענו מספיק על המסיבות שהוא מתרועע בהן ולפעמים גורר איתו כמה שחקנים בקבוצה", הוא אומר. "ברור שהאמירה של קיליאן כוונה אליו. קיליאן אדם חכם, והוא לא אומר דברים לחינם. זו אמירה יוצאת דופן, לא בכל יום נתקלים בציטוט כזה של שחקן. אז ברור שזו ביקורת כלפי ניימאר".

שחקני פריז סן ז'רמן ניימאר, קיליאן אמבפה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
שוב עקיצות, שוב מתיחות. ניימאר ואמבפה/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

הפרשנים גם ממשיכים לבקר בחריפות את כריסטוף גאלטייה, מאמן פ.ס.ז'. "הוא כמו דחליל. אין לו שום מילה מול הכוכבים, הם אוכלים אותו בעודו חי. הוא חסר תועלת לחלוטין במצב הנוכחי", אמר ריולו. "הדבר הנכון מבחינת פ.ס.ז' הוא להיפרד ממנו בהקדם האפשרי, כי אין לו שום השפעה על הקבוצה, והקבוצה נראית מאוד לא מאומנת. אין לה שום תוכנית משחק, שום תבניות. הכל אלתורים של הכוכבים. זה לא כדורגל".

מי שהצטרף למצעד המבקרים של ניימאר הוא אלן ז'ירס. כוכב העבר האגדי בן ה-70 התייחס לחוסר התכליתיות של הברזילאי ואמר: "הוא תמיד מנסה לעשות יותר מדי. חסרה לו פשטות במשחק. זה תמיד אותו דבר איתו. הוא מנסה ללכת באחד על אחד ומאבד את הכדור בטיפשות. מסי לעומתו, לא היה רע כמו שחושבים. הוא תקף וכמעט הבקיע, אבל פבאר עצר אותו ברגע האחרון".

על קיליאן אמבפה, שנכנס כמחליף וכבש שער שנפסל, אמר: "אם היינו צריכים תזכורת נוספת, אפשר היה שוב לראות כמה אמבפה קריטי לפריז. הוא מיד השפיע על המשחק ויצר בעיה לבאיירן מינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully