וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ של הטופ: ניוקאסל הביסה 1:6 מהדהד את טוטנהאם

הקרב על המקום בטופ 4 הפך לקונצרט שחור-לבן עם חמישייה מוחצת ב-21 דקות: מרפי (2 ו-9) ואיסק (19 ו-21) חגגו צמדים, ז'ואלינטון כבש בתווך (6) והמגפייז קרובים להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות. ווילסון הצטרף לחגיגה (67), קיין צימק קודם לכן (49)

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

המחזור ה-32 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) וסיפק לנו שני משחקים יוצאי דופן. ניוקאסל הביסה 1:6 את טוטנהאם ועשתה צעד מאוד משמעותי לעבר העפלה לליגת האלופות, בעוד התרנגולים ספגו מכה קשה נוספת ונראה שייאלצו להסתפק לכל היותר בליגה האירופית בעונה הבאה. במשחק נוסף, ווסטהאם המשיכה במגמת ההתאוששות עם 0:4 גדול על בורנמות' בקרב התחתית.

ז'ואלינטון שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
ז'ואלינטון חוגג/רויטרס

ניוקאסל - טוטנהאם 1:6

ערב המשחק ביניהן, רק שלוש נקודות הפרידו בין הקבוצות, אם כי למגפייז שהיו במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות הפרש שערים טוב יותר וגם משחק חסר לעומת התרנגולים. לאחר המשחק היום בסנט. ג'יימס פארק, ברור שהפער גדול פי כמה - זה לא רק שהמגפייז ניצחו 1:6 יוצא דופן, עלו לעת עתה למקום השלישי ועשו צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לליגת האלופות, אלא שהם הנחיתו מכה קשה על התרנגולים שממשיכים לאבד כיוון ובדרכם לעונה נוספת שתסתיים בכישלון, ללא תואר וכנראה שגם בלי הכרטיס לליגת האלופות.

ניוקאסל הגיעה אחרי שספגה 3:0 כואב מאסטון וילה, אבל סיפקה התפוצצות חסרת תקדים עם חמישה שערים ב-21 הדקות הראשונות. ג'ייקוב מרפי השלים צמד תוך 9 דקות, בין לבין גם ז'ואלינטון (6) מצא את הרשת ואלכסנדר איזק הוסיף צמד בדקה 19 ו-21 כדי לקבוע 0:5 מהדהד. מי אם לא הארי קיין עוד צימק ל-5:1, ארבע דקות בתוך במחצית השנייה ואחרי שהשוער הוגו לוריס הוחלף בעקבות חמישה כדורים שהוציא מהרשת אחרי שש בעיטות למסגרת שלו, אבל קאלום ווילסון קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-67 - דקה אחרי שעלה מהספסל. ניוקאסל בכך השלימה דאבל עונתי על התרנגולים לראשונה מאז 2015/16 ומעל הכל עושה רושם שחרצה את גורלה של טוטנהאם במאבק על ליגת האלופות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אלכסנדר איסק, חלוץ ניוקאסל. רויטרס
צמד תוך שתי דקות וניוקאסל ב-0:5 בדקה ה-21. איסק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול! 0:1 לניוקאסל. ז'ואלינטון חתך את הגנת התרנגולים וסידר לעצמו מצב נוח ממרכז הרחבה, בעט כדור לפינה שלוריס רק הדף, מרפי כמעט מקו השער דחק.

דקה 6: גול! 0:2 לניוקאסל. איזו פתיחה מדהימה של המארחת. פביאן שאר בכדור ארוך הציב את ז'ואלינטון באחד על אחד והדרך לרשת הייתה קצרה.

דקה 9: גול! 0:3 מטורף לניוקאסל. חטיפת כדור של שאר בחצי המגרש של התרנגולים הובילה לבעיטה של מרפי מכ-20 מטר וזה כבר השער השלישי בדקה התשיעית.

דקה 19: גול! הרביעי של ניוקאסל. ווילוק עם החיצון הציב את איסק לבדו מול לוריס, החלוץ התקדם לשער ובעט לרשת. 0:4 מהדהד.

דקה 21: גול! 0:5 לניוקאסל! לא ייאמן מה שקורה בסנט. ג'יימס פארק! חילופי מסירות בין שחקני ניוקאסל באגף ימין, בסופן שון לונגסטאף מצא את איסק והשבדי השלים צמד תוך שתי דקות.

דקה 39: אחרי כמעט 20 דקות יחסית שקטות, ווילוק יכול היה להצטרף לחגיגה ולנעוץ את השישי, אבל לבד מול לוריס בעט החוצה.

דקה 46: לוריס פינה את מקומו בשער לפרייזר פורסטר.

דקה 49: גול! 5:1. קיין עבר את שאר בקלות והכניע את פופ בבעיטה לפינה הרחוקה.

דקה 67: גול! 1:6 לניוקאסל. אלמירון ו-ווילסון שעלו מהספסל דקה קודם לכן אחראים על השער. הקשר הפרגוואי קיבל כדור מטריפייר והבעיטה שלו נבלמה, אבל הכדור הגיע היישר אל ווילסון שמקרוב נעץ את השער השישי של המגפייז.

דקה 79: גורדון צריך היה להבקיע את השביעי, אבל פורסטר שלח רגל ארוכה ומנע שער בטוח.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
השפלת ענק. קיין/רויטרס

צפו בתקציר: שער מרהיב לפורנאלס, רבייעייה לווסטהאם

תקציר: בורנמות' - ווסטהאם 4:0/ספורט1

בורנמות' - ווסטהאם 4:0

חרב הפיטורים כבר הונפה ונראה היה שדייויד מויס ישלם את המחיר לפני שווסטהאם מוצאת את עצמה בצ'מפיונשיפ, אבל מאז היא הפסידה רק בשני משחקים מתוך שמונת האחרונים בפרמיירליג והצליחה לברוח מאיזור הקו האדום, בין לבין גם העפילה לחצי גמר הקונפרנס ליג והפטישים בהחלט על הגל לקראת לוח משחקים קשה במיוחד שמצפה להם בשבועות הבאים.

בורנמות' חזרה הביתה אחרי שני ניצחונות חוץ אדירים על לסטר וטוטנהאם וקיוותה להמשיך במומנטום, אבל בעקבות ההפסד החליפה מקומות עם ווסטהאם - הפטישים כעת עם 34 נקודות במקום ה-13, בורנמות' ירדה למקום ה-15 עם נקודה אחת פחות והיא במרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

מיקאיל אנטוניו הבקיע את השער הראשון כבר בדקה החמישית, לוקאס פאקטה הכפיל את היתרון האורחת בחלוף שבע דקות ועוד לפני ההפסקה דקלאן רייס (43) קבע 0:3. פבלו פורנאלס המחליף נעץ את המסמר הרביעי והאחרון ברשת של המארחים, בבעיטת עקב אקרובטית בדקה ה-72 מבישול של ג'וד בואן.

פבלו פורנאלס, ווסטהאם. רויטרס
ווסטהאם עלתה על הגל. פורנאלס מבקיע בבעיטת עקרב/רויטרס

המחזור ה-32 יינעל רק בחודש הבא, כאשר ברייטון תארח את מנצ'סטר סיטי (ב-24 במאי) ומנצ'סטר יונייטד תתמודד נגד צ'לסי (ב-25 במאי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully