וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבוסה לניוקאסל הכריעה: סטליני פוטר מטוטנהאם, מייסון יחליפו

המאמן הזמני שהיה עוזרו של קונטה איבד את משרתו אחרי ישיבת החירום במועדון: "ההופעה בראשון הייתה בלתי נסלחת". שחקני העבר רותחים: "בושה וחרפה, זה היה קשה לצפייה"

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

טוטנהאם הודיעה הערב (שני) על פיטורי מאמנה הזמני, כריסטיאן סטליני, אחרי התבוסה 6:1 לניוקאסל. סטליני שימש כמאמן זמני מאז פיטוריו של אנטוניו קונטה, אבל התרנגולים נראים רע מאוד וההנהלה התכנסה היום כדי לדון במצב וקיבלה את ההחלטה. ראיין מייסון שהיה עוזרו בתקופה האחרונה, יעמוד על הקווים עד תום העונה.

סטליני שיחק תחת קונטה בבארי ואחרי שפרש היה חלק מהצוות שלו בסיינה, יובנטוס, אינטר וכאמור טוטנהאם. כשקונטה נעדר מוקדם יותר העונה בגלל ניתוח בכיס המרה, סטליני החליף אותו ועשה עבודה לא רעה. אבל הפעם הניסוי פחות הצליח.

בארבעת משחקי הפרמיירליג תחת האיטלקי בן ה-48, טוטנהאם השיגה ניצחון, תיקו ושני הפסדים. 3:2 לבורנמות' בבית וכאמור ה-6:1 המשפיל אתמול שהרחיק את התרנגולים באופן משמעותי מכרטיס לליגת האלופות.

כריסטיאן סטליני מאמן טוטנהאם. רויטרס
תוצאה שתיזכר עוד הרבה זמן. סטליני/רויטרס

הודעת הפיטורים של סטליני

טוטנהאם פיגרה אתמול 5:0 כבר בדקה ה-21 והתגובות היו חסרות רחמים. כריס וודל האגדי שאת שנות ה-80 העביר בניוקאסל ובטוטנהאם (עד שעבר למארסיי ב-1989) אמר: "צריך להציב הרבה סימני שאלה בנוגע לגאווה, מוסר העבודה והכנות של שחקני טוטנהאם. האוהדים שרקו וקראו בוז בצדק, זו אחת ההופעות הכי גרועות שראיתי בחיי".

וודל הוסיף: "השחקנים לא האמינו במערך, אבל זה לא משנה מה השיטה ומה המערך, אתה חייב לעבוד קשה ולגרום לשיטה לעבוד. רומרו, אלוף עולם? אני לא יודע מה עובר לא בראש ומי הוא חושב שהוא. וזה לא רק הוא, פשוט בושה וחרפה. סטליני? הייתי מביא מישהו במקומו עד סיום העונה, כי בקצב הזה יהיה לטוטנהאם מזל אם היא תסיים בין 10 הראשונות".

שחקן עבר אחר של הקבוצה, סטיבן קלי, אמר: "זו הייתה כניעה מוחלטת. הלכתי להכין קפה וכשחזרתי התוצאה כבר הייתה 0:2. אמרתי: 'מה?! זה לא יכול להיות!'. לא ראיתי דבר כזה לפני כן. קבוצה עם ציפיות לטופ 4 שזורקת משחק ככה? זה קשה לצפייה. ניוקאסל פשוט קרעה את טוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully