וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תזכו באליפות או שתפוטרו": נקודת רתיחה בבאיירן מינכן

הוועד המפקח של הבווארים וראשי המועדון הציגו את דרישותיהם מטוכל, קאן וסליהמיצ'יץ': "יש לכם חודש לשנות דברים". השלושה עשויים לאבד את תפקידם במידה ודורטמונד תסיים ראשונה, ביקורת רבה על החתמת זומר: "שמייכל היה פנוי בינואר"

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים שלה, הלחץ בבאיירן מינכן החל לזעזע אפילו את היושבים בראש המועדון. בחודש האחרון הבווארים הספיקו להיות מודחים מהגביע הגרמני, מליגת האלופות ואפילו לאבד את הבכורה בבונדסליגה לבורוסיה דורטמונד שעקפה אותם במחזור החולף עם ההפסד של באיירן 3:1 למיינץ.

רצף האכזבות של קבוצת הפאר הגרמנית עשוי לגרור שינויים דרסטיים במועדון, כאשר על המוקד נמצאים בעיקר המאמן - תומאס טוכל, והמנכ"ל - אוליבר קאן. גם חסן סליהמיצ'יץ', המנהל הספורטיבי של הבווארים, עשוי לאבד את תפקידו אם בפגישה הבאה של ראשי המועדון ב-22.5, לא יהיו מרוצים מהתוצאות והיכולת של האלופה הבלתי מעורערת. התאריך אותו בחר דריקטוריון המועדון אינו מקרי ויוצא בדיוק 5 ימים אחרי מחזור הסיום בבונדסליגה, אז באיירן מינכן תצא למשחק חוץ מול פ.צ. קלן. במילים אחרות, במועדון הבהירו לשלושת אנשי המקצוע הבכירים - "אם אין אליפות, אתם מפוטרים".

עוד בכדורגל עולמי

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן לצד המנכ"ל אוליבר קאן. רויטרס
הלחץ עליהם. טוכל וקאן/רויטרס

טוכל, כאמור, הגיע למועדון הגרמני רק בחודש שעבר, זאת לאחר שהחליף את יוליאן נאגלסמן שפוטר. עם המון ציפיות, המאמן הגרמני טרם הצליח להשאיר חותם מרשים בקבוצה, והלחץ עליו להשיג תוצאות אדיר.

גם בפן המקצועי מאחורי הקלעים, שם קאן וסליהמיצ'יץ' באים יותר לידי ביטוי, יש ביקורת רבה אצל ראשי המועדון. בבאיירן לא מרוצים מהיכולת של יאן זומר, שהחליף את מנואל נויר שגמר את העונה עם פציעה בחופשת סקי, ומבקרים את ההחלטה להביא את השוער השוויצרי, כאשר על פי דיווחים בגרמניה, קספר שמייכל היה פנוי להצטרף בהשאלה לחצי עונה, שם בו חשקו ראשי המועדון זמן רב.

פיטר שמייכל שוער נבחרת דנמרק. רויטרס
היה פתרון זמני עבור הבווארים? שמייכל/רויטרס

במחזור הבא באיירן מינכן תארח את הרטה ברלין (30.4) במטרה לכבוש מחדש את פסגת הבונדסליגה מידי בורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully