וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הפסידה במיינץ, דורטמונד השתלטה על הפסגה

מהפך דרמטי בבונדסליגה: האלופה הפסידה 3:1 למיינץ וראתה את יריבתה הגדולה עולה למקום הראשון עם שיא מועדון ו-0:4 על פרנקפורט

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

דרמה גדולה בבונדסליגה: חמישה מחזורים לסיום העונה, בורוסיה דורטמונד עלתה לפסגה על חשבון באיירן מינכן. אלופת 10 השנים האחרונות הפסידה 3:1 למיינץ וראתה את יריבתה הגדולה מנצלת את זה וכובשת את הפסגה עם 0:4 ביתי על איינטרכט פרנקפורט ושיא מועדון חדש. מונס דאבור חזר מהשעייה ושיחק מחצית בהפסד הביתי של הופנהיים מול קלן.

מה נותר להן לסיום העונה?

דורטמונד: בוכום (חוץ), וולפסבורג (בית), מנשנגלדבאך (בית), אוגסבורג (חוץ), מיינץ (בית)

באיירן מינכן: הרטה ברלין (בית), ורדר ברמן (חוץ), שאלקה (בית), ר.ב. לייפציג (בית), קלן (חוץ)

לאנדרו באריירו מיינץ. רויטרס
מהפך מתוק. לאנדרו באריירו/רויטרס

מיינץ - באיירן מינכן 1:3

אחרי שהודחה ברבע גמר ליגת האלופות ונותרה עם אפשרות לתואר אחד בלבד העונה, אלופת גרמניה רשמה משחק רביעי ללא ניצחון עם המאמן החדש תומאס טוכל, שכבר מתחיל להרגיש את הלחץ אחרי שהחליף באופן תמוה את יוליאן נאגלסמן שפוטר במפתיע. זה התחיל טוב עבור באיירן שעלתה ליתרון משער נגיחה של סאדיו מאנה (29), ששבר בצורת ארוכה וכבש לראשונה מאז אוקטובר. אלא שמיינץ פתחה בבליץ במחצית השנייה. לודביק אז'ורקה ניצל הדיפה רעה של זומר ונגח מקרוב ולאנדרו באריירו הפך (73) אחרי התקפה יפה של המארחת, שגם כבשה את השלישי מרגלי ארון מרטין. דורטמונד תוכל לעקוף את באיירן בפסגה אם תנצח בהמשך את פרנקפורט. מיינץ, שרשמה משחק עשירי ללא הפסד, נכנסה למאבק על הכרטיס לליגה האירופית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן באיירן מינכן סאדיו מאנה. Markus Gilliar - GES Sportfoto, GettyImages
כבש, אבל הסוף היה מאכזב. מאנה/GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:4

האם הצהובים-שחורים בדרך לקטוע את שושלת האליפויות של באיירן מינכן ולזכות בתואר אחרי 11 שנים? דורטמונד עלתה בהתלהבות גדולה אחרי ההפסד של האלופה מול מיינץ והפעם לא בעטה בדלי, בניגוד ל-3:3 הדרמטי מול שטוטגרט. פרנקפורט עם הראש בגביע, כשבליגה היא לא ניצחה כבר יותר מחודשיים, והערב התפרקה כבר במחצית הראשונה. ג'וד בלינגהאם האנגלי השתחרר עם סיבוב נהדר ברחבה וכבש בדקה ה-19, דונייל מאלן הכפיל בחלוף חמש דקות ומאטס הומלס הוותיק עלה לעזרת ההתקפה ונגח פנימה בדקה ה-41 את הראשון שלו העונה. מאלן ההולנדי השלים צמד במתפרצת בדקה ה-66 ונתן את האות לחגיגה כפולה: גם שיא מועדון של תשעה ניצחונות בית רצופים וגם מקום ראשון, אולי לקראת חילופי שלטון.

דונייל מאלן שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער. רויטרס
חם לאחרונה. דונייל מאלן/רויטרס

הופנהיים - פ.צ. קלן 3:1

מונס דאבור חזר מהשעיה בת שלושה משחקים ונכנס בהפסגה בפיגור 2:0, אבל לא הצליח למנוע הפסד מהופנהיים, שלא הפסידה לקלן ב-13 המפגשים האחרונים ביניהן עד המשחק הזה - הרצף הכי ארוך בהיסטוריה של הכחולים נגד יריבה כלשהי בבונדסליגה. פלוריאן קיינץ כבש בפנדל (18) לאורחים ובישל לדייבי זלקה את השני (39). יאן טיהלמאן נעץ את המסמר השלישי בתוספת הזמן והבטיח לאורחים עונה נוספת בליגה הבכירה, כאשר קספר דולברג חלוץ נבחרת דנמרק צימק ממש לפני השריקה לסיום. מנגד, הופנהיים, שנעצרה אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים.

משחקים נוספים:

בוכום - וולפסבורג 5:1
לבוכום: מוריץ ברושינסקטי (69), לוולפסבורג: מתיאס סבאנברג (10 ו-56), יקוב קמינסקי (21), פטריק ווימר (33), לוקה ואלדשמידט (77)

הרטה ברלין - ורדר ברמן 4:2
לברמן: מרווין דוקש (6, 27, 51), מיטשל וייזר (63)

מונס דאבור שחקן הופנהיים לאחר הרחקתו. Simon Hofmann, GettyImages
חזר לסגל הופנהיים, אבל לא מנע הפסד. מונס דאבור/GettyImages, Simon Hofmann

משחקי יום ראשון בגרמניה:

פרייבורג - שאלקה (16:30)
באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג (18:30, ספורט2)
מנשנגלדבאך - אוניון ברלין (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully