וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא התחשבו בו: מונס דאבור הורחק משלושה משחקים וייעדר נגד באיירן

חלוץ הופנהיים נענש על הכרטיס האדום הישיר במשחק נגד הרטה ברלין ויחמיץ את המפגש באליאנץ ארנה במינכן, כמו גם את ורדר ברמן ושאלקה

תקציר: הופנהיים - הרטה ברלין 1:3/ספורט 1

מונס דאבור לא יעמוד לרשותה של הופנהיים בשלושת משחקיה הבאים, כולל באליאנץ ארנה מול באיירן מינכן. וועדת המשמעת בגרמניה בחרה שלא להתחשב בעברו נקי בכל הנוגע לעבירות משמעת ובנוסף להרחקה האוטומטית הענישה אותו בהרחקה משני משחקים נוספים.

כזכור, דאבור עלה מהספסל בניצחון האחרון של הופנהיים על הרטה ברלין, 1:3 בקרב תחתית חשוב במיוחד עבור הקבוצה, אבל ספג את הכרטיס האדום הכי מהיר שנשלף אי פעם לעבר שחקן הופנהיים בליגה הבכירה - תוך 94 שניות בלבד בעקבות כניסה מאחור בדודי לוקבאקיו. זהו גם האדום השלישי הכי מהיר בהיסטוריית הבונדסליגה.

מונס דאבור שחקן הופנהיים לאחר הרחקתו. Simon Hofmann, GettyImages
לא התחשבו בו. מונס דאבור/GettyImages, Simon Hofmann

דאבור, שספג בעברו כרטיס אדום ישיר פעם אחת בלבד, במדי גראסהופרס השוויצרית, קיווה שעברו הנקי בכל הנוגע לעבירות משמעת יעמוד לזכותו ויוביל להרחקה ממשחק אחד בנוסף להרחקה האוטומטית, כך שהוא ייעדר רק משני ההמשחקים נגד ורדר ברמן (2.4) ושאלקה (9.4), אבל הוועדה לא התחשבה בכך וגם לא בעובדה שלוקבאקיו למזלו לא נפצע, ובנוסף לשני המשחקים הללו הוא גם ייעדר מהמפגש נגד סגנית המוליכה והאלופה באיירן מינכן ב-15 באפריל.

עבור הופנהיים זו מכה לא פשוטה, על אף שמונס דאבור איבד את מקומו בהרכב ורשם העונה בסך הכל 16 הופעות על פני 659 דקות, מכיוון שהיא עם 22 נקודות במאזנה, למעשה השבוע עקפה את שטוטגרט, שאלקה והרטה בזכות הניצחון בקרב התחתית ובכך ועלתה מעל הקו האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully