וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסה צפוי להמשיך בהרכב באר שבע, עדיפות לניר ביטון במכבי תל אביב

9.4.2023 / 17:30

ברדה נוטה להמשיך גם עם מיכה בקישור ועם קלימלה בחוד, הערכה כי ויטור יפתח, פאון עשוי להתלבש. קראנקה עשוי לבחור את ביטון המנוסה על פני פיבן ומתלבט בין גיאגון לקניקובסקי (שני, 20:30)

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע מאמינים שהמשחק מחר (שני, 20:30) מול מכבי תל אביב תלוי בהם ושאם הקבוצה תציג את המשחק הטוב והשוטף שהפגינה מול מ.ס אשדוד ומכבי חיפה, היא תסיים את הערב באצטדיון טרנר עם שלוש נקודות.

אף שמיגל ויטור סובל מעומס ומתקשה להתאמן כבר מספר ימים, ההערכה שהוא יפתח מחר ולא יוותר על המשחק הכל כך חשוב. דור מיכה ימשיך בקישור לצד רועי גורדנה ועדן שמיר, ובהתקפה ישחקו יחד שאפי סולימאנוב, פטריק קלימלה וקרוב לוודאי שגם יוג'ין אנסה. אדריאן פאון שסבל בימים האחרונים מפציעה בשרירי המפשעה, עשוי להתלבש ולחכות לדקות מהספסל, כמו רמזי ספורי. איאד אבו עביד ימשיך להיעדר וכמובן שי אליאס שאמור לחזור בתחילת העונה הבאה.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע חוגג שער עם בתו. קובי אליהו
לא יוותר על משחק כזה. מיגל ויטור/קובי אליהו

מכבי תל אביב

הצהובים יגיעו מחר יותר משוחררים למשחק אחרי התיקו מול מכבי חיפה במחזור הקודם, שניפץ גם את האשליה האחרונה לפיה מכבי תל אביב עוד יכולה לחזור למירוץ האליפות. המאמן אייטור קראנקה, שמפזר הצהרות על כך שהקבוצה שלו היא עדיין הטובה בארץ, רוצה לחזור עם ניצחון שישפר גם את סיכוייו להישאר במועדון בעונה הבאה.

אנריק סבוריט המוצהב ייעדר ועל מקומו במרכז ההגנה נאבקים שחר פיבן וניר ביטון, שזוכה לעדיפות. קראנקה ניסה את שניהם לצד דריק לוקאסן והוא טרם החליט בעניין. התלבטות נוספת היא בין גבי קניקובסקי לפארפה גיאגון, כאשר דן ביטון ימשיך לקבל קרדיט ובהתקפה כרגיל תוטל המשימה על ג'ורג'ה יובאנוביץ' וערן זהבי, שראה את עומר אצילי בורח לו עם צמד בקרב על מלכות השערים.

עוד בוואלה!

דור מיכה: "אין דם רע, רק המון זיכרונות יפים ממכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
יש גם אתגר אישי. ערן זהבי/דני מרון

טריוויה

* 126 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 31:58 בניצחונות ועוד 37 משחקים לא הוכרעו.

* בשמונת מפגשי הליגה האחרונים לא היו ניצחונות חוץ. הפעם הקודמת שאורחת ניצחה הייתה בפברואר 2021, כשטל בן חיים העניק למכבי תל אביב 0:1 בטרנר.

* הפועל באר שבע בלתי מנוצחת ב-13 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (תשעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

* מכבי תל אביב עדיין לא ביצעה מהפך העונה והשיגה שלוש נקודות בלבד במשחקים בהם נקלעה לפיגור - כמו הפועל חיפה ופחות מכל יתר הקבוצות.

* איתן שמואלביץ' שפט את מכבי תל אביב פעמיים העונה, ובשני המקרים הפסידה 2:0: אצל מכבי חיפה במחזור השישי ובביקור הקודם בטרנר במחזור ה-10.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 15114

המחזור ה-31 בפלייאוף העליון:

שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully