וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מעריכים: ויטור ישחק נגד מכבי תל אביב. פאון בספק גדול

9.4.2023 / 9:45

ויטור לא התאמן לקראת המשחק החשוב בטרנר, אבל בקבוצה אופטימיים בנוגע לכשירותו. הרומני סוחב פציעה בשרירי המפשעה וסיכוי נמוך שיכלל בסגל. ברדה לשחקנים: "צריכים ויכולים להישאר קרובים למכבי חיפה". אליאס יחזור לקראת פתיחת העונה הבאה

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

בהפועל באר שבע העריכו שמכבי חיפה לא תתקשה לנצח את מכבי נתניה, תצבור 3 נקודות ושוב תגדיל את הפער כשלקבוצה משחק חסר אותו תקיים מחר נגד מכבי תל אביב - מה שאכן קרה אתמול (שבת). בקבוצה יודעים שכדי להישאר במירוץ האליפות ולהפוך גם את המשחק מול מכבי חיפה בסיבוב הבא של הפלייאוף לבעל משמעות, ואולי לכזה ששוב יוגדר כמשחק עונה, הם חייבים מחר 3 נקודות.

המאמן אליניב ברדה עסוק באימונים גם בשיחות אישיות עם השחקנים וכל הזמן מדבר איתם על זה שאף אחד לא יעשה את העבודה בשבילם, ומסביר שהם אלה שצריכים ויכולים להישאר בסביבה של מכבי חיפה ולהוריד את הפער ל-5 נקודות. באימון המסכם שייערך הערב יידעו בבאר שבע אם מיגל ויטור יוכל לשחק מחר. אתמול באימון שנערך בצאת השבת הבלם הפורטוגלי לא חש בנוח מאחר שהוא סוחב עומס של ארבעה משחקים בתשעה ימים (שניים בנבחרת ושניים במדי הפועל באר שבע). הבלם לא התאמן אתמול, ולכן רק הערב ניתן יהיה לדעת אם יעמוד לרשותו של ברדה. בהפועל באר שבע מעריכים שבסופו של דבר ויטור יוכל להעמיד את עצמו לטובת הקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע אדריאן פאון מול שחקן מכבי תל אביב מאור קנדיל. לירון מולדובן
יתקשה להתגבר על הפציעה. פאון מול מכבי תל אביב בסיבוב הקודם/לירון מולדובן

יחד עם זאת, קיים ספק גדול בנוגע לכשירותו של אדריאן פאון. הרומני נפצע לפני כמה ימים בשרירי המפשעה, ואתמול לא התאמן. ספק רב אם יכלל בסגל מחר. כמו כן, ימשיך להיעדר איאד אבו עביד שלא מתגבר עדיין על הכאבים בשרירי הבטן, ובקבוצה מקווים שהוא לא יאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לשארית העונה. כזכור, באר שבע חסרה גם את שי אליאס. אליאס לא יעבור ניתוח ברצועה הצולבת האחורית שנקרעה, מאחר שהפציעה הזו לא מטופלת על ידי ניתוח אלא על ידי חיזוקים גופניים. הוא אמור לחזור לפעילות בעוד שלושה חודשים לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully