וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטור קראנקה על ערן זהבי והנבחרת: "הייתי נותן לו חדר לבד"

9.4.2023 / 10:11

מאמן מכבי תל אביב התייחס לסוגיית הנבחרת: "הייתי עושה כמעט הכול כדי שערן יהיה בקבוצה שלי. הוא אחד המקצוענים הגדולים שאימנתי - אם לא הגדול ביותר". על מכבי חיפה: "לא עושה כלום ומצליחה לנצח"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

אחרי שאיבדה יתרון יקר נגד מכבי חיפה ביום שלישי האחרון והסתפקה ב-1:1 ביתי נגד האלופה, מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:30) אצל הפועל באר שבע. ניצחון חוץ של הצהובים יקרב אותם כדי שתי נקודות מהקבוצה מבירת הנגב. מכבי תל אביב הפסידה בשלושת הביקורים האחרונים שלה באצטדיון טרנר ולא ניצחה בבאר שבע ארבעה משחקים ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה. שלומי גבאי
קראנקה/שלומי גבאי

אייטור קראנקה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו צריכים להשתפר בכל משחק. נגד מכבי חיפה היו לנו 6-7 מצבים וכבשנו רק שער אחד. גם נגד הפועל ירושלים התסריט היה דומה. אבל אני לא חושב על העבר, אלא על העתיד. מחר זה מבחן חדש. אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה, היינו יותר טובים ממכבי חיפה בשני המשחקים נגדה, אבל אנחנו צריכים המשכיות במשחקים האחרים".

על הספיגה המאוחרת נגד מכבי חיפה בקרן: "היה ערבוב של טעויות. היה חוסר ריכוז כי השחקנים כבר היו עייפים. חיפה עשתה נכון כשהרימה את הקרן מהר ולא נתנה לנו זמן להתארגן".

על היריבות בצמרת: "הקבוצות באותה רמה, אבל מכבי חיפה לא עושה כלום ומצליחה לנצח. אתמול מכבי נתניה הייתה יכולה לעלות ל-0:2 נגדה, אבל החמיצה וחיפה עשתה מהפך. שיחקנו טוב נגד הפועל באר שבע בבית ואנחנו צריכים לחזור על הדברים שעשינו טוב".

על יונתן כהן שממעט לשחק: "זה מצב דומה לדן ביטון. אני מנסה להוציא מכל שחקן את המיטב. יש כאלה שמצליחים ויש כאלה שלא. ראיתי מה יונתן עשה בעבר, אני יודע שהוא היה מדהים כאן. אנחנו צריכים להרוויח אותו - אם לא בשביל העונה הנוכחית, אז בשביל העונה הבאה. מכבי עשתה מאמץ גדול כדי להחזיר אותו והוא צריך לעשות צעד קדימה כמו שביטון עשה".

על רארש איליה: "הוא צריך לגדול ולהבין את המצב. יונתן ואיליה שיחקו 20-30 דקות בגביע וקיבלו כמה הזדמנויות, אבל לא לקחו את הצ'אנס - בניגוד לדן ביטון. אבל יש עוד זמן ויש להם פוטנציאל לעזור לנו".

על ערן זהבי וסוגיית הנבחרת: "הוא אחד המקצוענים הגדולים שאימנתי, אם לא הגדול מכולם. כדי שהוא יהיה בקבוצה שלי הייתי עושה כמעט הכול. באנגליה וספרד אין את הבעיה של החדרים כי ברמות הללו זה לא עניין משמעותי שמתייחסים אליו - יש שחקנים שחשוב להם להיות לבד והם מקבלים את מבוקשם. אם מישהו צריך חדר לבד, אתן לו - אני לא רואה בזה בעיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אני לא מפחד, אבל אני מהולנד וזה לא קורה שם. זה מצב שונה, אבל אני בסדר". לוקאסן/אריאל שלום

דריק לוקאסן אמר: "אנחנו קבוצה גדולה. אם נעשה את הדברים כמו שצריך, ננצח. אנחנו צריכים לשפר כל דבר שאנחנו יכולים כדי שהמועדון הזה יהיה שהוא צריך להיות. כמובן שאנחנו לא במקום שרצינו להיות פה, אבל אנחנו צריכים להילחם ולנסות לנצח כמה שיותר משחקים. מה אפשר לשפר? אולי לכבוש יותר כי אנחנו מגיעים להרבה מצבים".

על ההגעה לישראל: "לקח לי קצת זמן להיכנס לעניינים, היו לי קצת פציעות. אני חושב שאני בסדר ואני רוצה להמשיך ככה כדי לעזור לקבוצה".

על המצב הביטחוני: "אני מרגיש בטוח. לפעמים אני לא מבין הכול, אבל מסבירים לי. אני לא מפחד, אבל אני מהולנד וזה לא קורה שם. זה מצב שונה, אבל אני בסדר".

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון (15-17 באפריל):

הפועל ירושלים - מכבי חיפה (שבת, 18:30)
מכבי תל אביב - מ.ס אשדוד (שבת, 20:00)
מכבי נתניה - הפועל באר שבע (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully