וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "אין דם רע, רק המון זיכרונות יפים ממכבי תל אביב"

9.4.2023 / 16:45

קשר הפועל באר שבע התייחס למפגש עם האקסית: "תמיד מיוחד". ברדה: "המאבק שלנו הוא עם עצמנו, לא צריכים להסתכל על אף אחד"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

אחרי שראתה את מכבי חיפה מבצעת עוד מהפך ומנצחת במוצאי שבת את מכבי נתניה, הפועל באר שבע נערכת למשחק הביתי בטרנר מול מכבי תל אביב מחר (שני, 20:30) ומקווה להקטין את הפער מהמוליכה בחזרה לחמש נקודות. השנייה בטבלה כבר ניצחה העונה את הצהובים בבית והיא ללא הפסד ב-13 משחקיה האחרונים בטרנר (תשעה ניצחונות וארבעה הפסדים).

במסיבת העיתונאים אמר אליניב ברדה: "זה משחק שבו אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, לשחק את הכדורגל הנכון שלנו שהוא הכי אפקטיבי לנו. אם נעשה את הדברים בצורה טובה, נראה לי שגם התוצאה תהיה לטובתנו. באף משחק לא עלינו במערך שחושב קודם כל איך לא לספוג. אנחנו תמיד רוצים להיות דומיננטיים, לשלוט בקצב המשחק. ככה יהיה גם מחר. נגד מכבי חיפה הגענו ל-16 הזדמנויות מול השער, נגד אשדוד ל-18. אנחנו צריכים לייצר ולהמשיך להגיע למצבים, הכדורים ייכנסו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
"באף משחק לא עלינו במערך שחושב קודם כל איך לא לספוג". אליניב ברדה/ניב אהרונסון

המאמן הוסיף: "המערך לא באמת משנה, אלא הדרישות בתוך המערך. גורדנה משמעותי מאוד לזה, הוא יצא פעמיים בגלל רגישות וגם כי לא רצינו לסכן אותנו בשני משחקים בפרק זמן כזה. הוא חשוב כמו עוד שחקנים. המאבק שלנו הוא עם עצמנו, אנחנו צריכים להיות הכי טובים ולא להסתכל על אף אחד. אני מאמין עד הסוף ונותן לשחקנים את הביטחון להאמין עד הסוף. כולנו יחד - אול אין".

על הפצועים אמר: "אבו עביד עדיין לא מתאמן, פאון הרגיש בעיה בשריר ונראה היום. אנחנו נזהרים עליו. גם עם ויטור נראה מה יהיה".

על הקהל: "הוא הכוח שלנו, הוא דוחף אותנו פה בטרנר ונותן פה תצוגות תפאורה מדהימות. הרגשתי אותם גם נגד אשדוד בצורה טובה. אני מקווה שמחר יהיה אצטדיון מלא, נרגיש עוד יותר טוב. הוא עוזר לשחקנים ומפריע ליריבה, הרי לא קל לשחק פה כשהקהל משולהב ובטירוף".

עוד בוואלה!

בבאר שבע מעריכים: ויטור ישחק נגד מכבי תל אביב. פאון בספק גדול

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
"אשמח להישאר כמה שיותר כי אני נהנה מכל רגע". דור מיכה/קובי אליהו

דור מיכה, אקס מכבי תל אביב: "תמיד משחק נגד מכבי מיוחד בשבילי. יש שם משהו מיוחד. עברו שלוש שנים, כמו בפרידה מאקסית - הזמן עושה את שלו. אין דם רע, רק המון זיכרונות יפים. שם זה נגמר. כשאתה מגיע למקום חדש וטוב לך, זה עוזר להתגבר על מה שהיה".

על היכולת שלו אמר: "השנה אני מרגיש שהצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי. אני מרגיש אני, מרגיש שלם. התחלתי להרגיש את זה בשלהי העונה שעברה, כשאליניב ומאור הגיעו. אני שואף ליותר תמיד, אבל מרגיש טוב. יש לי חוזה גם לעונה הבאה ואני אשמח להישאר כמה שיותר כי אני נהנה מכל רגע. הקבוצה חזרה לטופ, אנחנו מתחרים על תארים".

על המאבק עם מכבי חיפה: "לא פשוט לרדוף כל השנה. נבוא מחר כדי לתת מה שאנחנו יכולים ונקווה שהדברים בסופו של דבר יסתדרו לטובתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully