וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הופעה ביורו? נבחרת הנוער במשחק גורלי מול לטביה

הפרש שערים עשוי להכריע, כאשר הנבחרת של אופיר חיים תפגוש את נועלת טבלת בית ו' בשלב העילית ובמקביל פולין המוליכה תשחק מול סרביה (שלישי, 15:00)

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

כשנה אחרי מסע הקסם לגמר אליפות אירופה שהסתיים בהפסד לאנגליה בהארכה, נבחרת הנוער של ישראל תוכל להעפיל מחר (שלישי, 15:00) גם ליורו 2023 שייערך במלטה בחודש יולי. כדי שזה יקרה, שחקניו של אופיר חיים יצטרכו להשיג במשחק בקרקוב מול לטביה תוצאה טובה יותר מזו של פולין שתארח במקביל את סרביה.

כרגע פולין מוליכה את בית ו' של שלב העילית לנבחרות עד גיל 19 עם ארבע נקודות והפרש שערים 1:4, בעוד ישראל עם ארבע נקודות והפרש שערים 2:4. שובר השוויון הראשון שמכריע הוא המפגש הישיר, אבל הוא הסתיים ב-1:1 ולכן במצב של מספר נקודות זהה מה שיכריע הוא הפרש השערים.

נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא צריכים לעסוק במשחק המקביל. שחקני נבחרת הנוער/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עוד בוואלה!

תאי עבד הטריף את הכדורגל העיראקי: "תחזור לשורשים שלך"

לכתבה המלאה

לישראל יריבה נוחה יותר, שהפסידה בשני המשחקים עד כה ועדיין לא כבשה, בעוד מול פולין ניצבים הסרבים שעדיין יכולים לתפוס את המקום הראשון ולהעפיל, אם ינצחו ובמקביל ישראל תמעד.

הקפטן תאי עבד, אחד השרידים מהגמר אשתקד שהצטיין עם צמד בניצחון 1:3 על סרביה, ימשיך להוביל את החבורה בכחול-לבן. הקשר האחורי רוי נאוי ייעדר בגלל שני כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully