וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאקין: "יהיה קשה נגד ישראל", ג'אקה: "אפשר לנצח את כל המשחקים"

שוויץ צפויה לעלות בהרכב דומה לזה שהביס 0:5 את בלארוס, המאמן נזהר לקראת המשחק בז'נבה (שלישי, 21:45): "נפגוש יריבה טכנית שתלחץ אותנו". הקשר העלה את רף הציפיות

מחזור 2הסתיים28/03/2023
שוויץ
  • ורגאס (39)
  • אמדוני (47)
  • וידמר (52)
0
    נבחרת ישראל
    כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

    נבחרת שוויץ החלה את קמפיין מוקדמות יורו 2024 עם 0:5 מוחץ במשחק חוץ בסרביה על בלארוס, על חשבון הנבחרת שנמצאת בסכנת הרחקה מהתחרות. כעת מי שנחשבת לפייבוריטית הברורה לסיים במקום הראשון תארח את ישראל, שלושה ימים אחרי ששחקניו של אלון חזן סיימו באצטדיון בלומפילד ב-1:1 נגד קוסובו.

    כמו ב-0:5 על בלארוס בשבת, מוראט יאקין יצטרך להסתדר גם מחר באצטדיון בז'נבה ללא שלושה משחקניו הבכירים בסגל, הבלם פביאן שר, הקשר ג'רדאן שאקירי והחלוץ בריל אמבולו. בהרכב עשוי להתבצע שינוי אחד, כאשר נואה אוקאפור עשוי לעלות בחוד. רנאטו שטפן שהבקיע שלושער בשבת, ישמור על מקומו בה-11.

    גרניט ג'אקה, נבחרת שוויץ. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
    הפוקוס על ישראל. ג'אקה/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

    יאקין מיעט להתייחס לישראל, אבל כן אמר לקראת המשחק כשנשאל על הציפיות שלו מהמפגש: "יהיה מאוד קשה, נבחרת ישראל מאוד טכנית שתנסה ללחוץ אותנו וזה יהיה אתגר עבורנו".

    במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר גם הקפטן השוויצרי, שחקן ארסנל גרניט ג'אקה שהוסיף: "הדרך בה מעפילים לאליפות אירופה לא משנה. זה חשוב לשחק כדורגל טוב ויפה, אבל לא תמיד זה מה שעובד. אנחנו בהחלט יכולים לנצח את כל עשרת המשחקים בבית הזה, אבל אני לא רוצה להישמע יהיר כשאני אומר את זה ואנחנו מפוקסים אך ורק במשחק נגד ישראל עכשיו".

    הרכב משוער: יאן זומר, ריקרדו רודריגס, מנואל אקנג'י, ניקו אלבדי, סילבן וידמר, גרניט ג'אקה, דניס זקאריה, רמו פרוילר, רובן ורגאס, רנאטו שטפן, נואה אוקאפור.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

    מחזור 2 בבית ט' (שלישי, 21:45)

    שוויץ - ישראל
    רומניה - בלארוס
    קוסובו - אנדורה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully