וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופ"א עוקבת מקרוב". יריבת ישראל בסכנת סילוק ממוקדמות היורו

בלארוס הגבירה את הסיוע לצבא הפולש של רוסיה. הנבחרת המקומית אמורה לשחק נגד ישראל, אבל אף אחד לא יתפלא אם תושעה. וגם: ראש ממשלת רומניה לשעבר קורא להחרים את המשחקים נגד קוסובו

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

אופ"א עוקבת בעניין רב אחר ההתפתחויות באוקראינה וסביבה ושוקלת לנקוט בסנקציות נגד ההתאחדות לכדורגל של בלארוס. נבחרת ישראל הוגרלה לבית ט' במוקדמות יורו 2024 והיא אמורה לפגוש בין היתר את בלארוס, אבל אף אחד לא יתפלא אם זו תיזרק מהמפעל כמו רוסיה לפניה. ב"את'לטיק" דיווחו היום ש"אופ"א עוקבת מקרוב רגע לפני פעולה".

בלארוס משתפת פעולה עם רוסיה מאז הפלישה האלימה לאוקראינה בפברואר האחרון, אבל ביומיים האחרונים חלה עליית מדרגה בסיוע שלה למוסקבה. אתמול הודיע נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו, שהוא הורה לצבאו לסייע לצבא רוסיה וטען שאוקראינה מתכוונת לתקוף את ארצו.

קבוצות ונבחרות ספורט מרוסיה הושעו מפעילות במסגרות בינלאומיות רבות, ביניהן מפעלים של אופ"א ופיפ"א. בלארוס לעומת זאת, עדיין בפנים במפעלי הכדורגל, אבל צועדת על הגבול הדק שבצד השני שלו נמצאת השעייה. קבוצות מבלארוס שהשתתפו בחודשים האחרונים במפעלים אירופים, אירחו מחוץ לביתן וכך למשל דינמו מינסק "אירחה" בטרנר את משחק הגומלין נגד הפועל באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג ביולי.

שחקני נבחרת בלארוס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
גוברים הסיכויים לסילוק. נבחרת בלארוס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בבית ט' אליו הוגרלו ישראל ובלארוס, ישחקו גם נבחרות שוויץ, רומניה, קוסובו ואנדורה. אם בלארוס לא תושעה, היא בכל מקרה תארח את משחקי הבית שלה במדינה נייטרלית.

כידוע, ישראל הייתה אמורה לפגוש את רוסיה בבית ב' בדרג ב' של ליגת האומות, אך זו הושעתה. ישראל נותרה במאבק עם אלבניה ואיסלנד וזכתה בראשות הבית ובכרטיס לפלייאוף העלייה ליורו במסלול של ליגת האומות.

אגב, גם ברומניה הרוחות סוערות בעקבות ההגרלה וראש הממשלה לשעבר קרא להחרים דווקא את המפגשים נגד קוסובו - גם אם משמעות הדבר תהיה הרחקת הנבחרת הרומנית. כידוע, רומניה היא אחת מחמש מדינות האיחוד האירופי שלא הכירו בעצמאות לקוסובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully