וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די לקשקש, שהשקרנים בהתאחדות יצהירו שהמטרה היא עלייה ליורו"

פלורין ראדוצ'ויו תוקף אחרי הגרלת מוקדמות היורו של רומניה שכללה את ישראל: "מספיק לקשקש, הם קיבלו מנדט בשביל להעפיל"

אלון חזן מתארח בתכנית סערה בממלכה, חלק א/ספורט1

למרות שמוקדמות יורו 2024 ייצאו לדרך רק במרץ הבא, ברומניה - אחת מיריבות ישראל - כבר יש לחץ כבד. הרומנים לא העפילו למונדיאל מאז 1998 ולא הצליחה לעלות ליורו האחרון למרות ריבוי הנבחרות שבו. מאז 2000 הם העפילו לשני טורנירי יורו מתוך חמישה ואת שניהם סיימו ללא ניצחון.

רומניה ירדה לדרג ג' והוגרלה אתמול לבית ט' עם שוויץ, ישראל, קוסובו, בלארוס ואנדורה. לא בית קל, אבל כזה שהצהובים יכולים לסיים בו באחד משני המקומות הראשונים ולזכות בכרטיס ליורו 2024. אלא שהמאמן אדי יורדנסקו ואנשי ההתאחדות פיזרו הצהרות זהירות ולא כולם אהבו את זה.

חלוץ העבר האגדי פלורין ראדוצו'יו, מדור הזהב של שנות ה-90, אמר: "אני רוצה לשמוע מישהו מההתאחדות שבא ואומר שהמטרה היא לעלות ליורו. זה לפחות ייתן איזה מדד לציפיות אחרי שנים של שקרים מצד ההתאחדות. אני עייף כבר מכל המילים, כולם שם משקרים. שראשי ההתאחדות ייקחו אחריות".

ראדוצ'ויו הוסיף: "נמאס לי לשמוע מילים מוזרות על פיתוח, עתיד, ילדים... אני לא רוצה לשמוע יותר על הניצחון על בוסניה (1:4)... הכול שקרים ונמאס לי מזה! אני רוצה שנבחרת רומניה תעלה ליורו ואני רוצה שמישהו יבוא ויגיד שזו המטרה! זה הדבר היחיד שאני רוצה לשמוע מהאנשים שמובילים את הכדורגל הרומני. בשביל זה הם קיבלו מנדט וזו הסיבה לכך שיורדנסקו מונה".

חלוץ נבחרת רומניה לשעבר פלורין ראדוצ'ויו. Shaun Botterill, GettyImages
נמאס לו לשמוע על פרויקטים, פיתוח ועתיד. ראדוצ'ויו בימיו הגדולים בנבחרת רומניה/GettyImages, Shaun Botterill

הבעלים האקסצנטרי של סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי, נשאל על סיכויי רומניה לעלות ליורו ובחר להתייחס ליורדנסקו שעבד אצלו בעבר: "אמרתי לאדי: 'עזוב את הפילוסופיות שלך, תפסיק לדבר על הזמן בטלוויזיה. תעבוד, תנצח משחקים ואז תתפלסף'. לא אכפת לי כבר מהנבחרת, זה לא מעניין אותי, אני לא צופה בה יותר. שתנצח את שני המשחקים הראשונים ואז אני אחזור להתעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully