וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו עשוי לפתוח במקום וייסמן, חזן: "נשלחנו להביא כבוד לישראל"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 23:57

מאמן הנבחרת מתלבט לגבי עמדת החלוץ וגם ג'אבר צפוי להחליף את גלוך, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשוויץ (שלישי, 21:45) אמר: "לא נבוא להתבטל ולחפש 0:0". הקפטן נאתכו: "לא פשוט להתנתק ממה שקורה בארץ"

מחזור 2הסתיים28/03/2023
שוויץ
  • ורגאס (39)
  • אמדוני (47)
  • וידמר (52)
0
    נבחרת ישראל
    כתבה על מוראט והקאן יאקין/ספורט1

    נבחרת ישראל הגיעה לז'נבה וערכה הערב (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד שוויץ במסגרת המחזור השני במוקדמות יורו 2024 (21:45), שלושה ימים אחרי ה-1:1 באצטדיון בלומפילד נגד קוסובו.

    למרות התיקו הביתי במחזור הפתיחה ועל אף שהנבחרת מתארחת אצל הפייבוריטית הברורה לסיים בראש הבית, השחקנים מאמינים שאפשר להפתיע ולצאת לפחות עם נקודה מהמפגש בז'נבה. על כך גם דיבר הערב במסיבת העיתונאים המאמן אלון חזן: "בכל טורניר יש הזדמנות לעשות משהו. שוויץ הכי טובה בבית, אבל ננסה לשחק את סגנון המשחק שלנו. המטרה היא להעפיל לאליפות אירופה ואני לא מתעסק במה היריבות שלנו רוצות. לא אסרס שחקנים כדי שאולי אם נתגונן נעשה נס ונפסיד בכבוד או נעשה תיקו. שינויים בהרכב? יש מחשבות על כך, עדיין חושבים איך לשחק ונעשה את הכל כדי לעלות עם ה-11 הכי טובים".

    אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    "לא נתגונן בשביל נס". חזן באימון המסכם/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    התגובות לתיקו נגד קוסובו

    עוד בוואלה!

    יאקין: "יהיה קשה נגד ישראל", ג'אקה: "אפשר לנצח את כל המשחקים"

    לכתבה המלאה

    חזן גם נשאל על המצב בארץ ואמר: "אני אבא, בעל, בן, מאמן ואזרח במדינת ישראל. אכפת לנו ואנחנו דואגים בכל רגע למדינה, כי לפני הכל אנחנו אזרחים של מדינה שרוצים שלמדינה יהיה הכי טוב ושלאנשים יהיה את השכל הישר להבין שלא משנה מי בסופו של דבר ירגיש מנצח, מדינת ישראל עלולה להפסיד. המידע זורם אלינו כל הזמן, אבל יש לנו תפקיד שנשלחנו אליו - להביא כבוד לעם ולא משנה לאיזה צד. אנחנו רוצים להביא כבוד למדינה ולשמח את כולם".

    הקפטן ביברס נאתכו, שלא ברור אם ישותף מחר פעם נוספת אחרי שכבר נפרד מהאוהדים בשבת בבלומפילד, הוסיף בהתייחס למצב העדין בישראל: "המצב מגיע אלינו, זה משפיע והלוואי שמחר נוכל למשך שעתיים לעשות טוב. זה לא פשוט להתנתק ממה שקורה בארץ. לגבי שוויץ, היא הנבחרת הכי חזקה בבית, אבל לא נבוא להתבטל ולחפש 0:0. אנחנו נבחרת התקפית וגם מבקשים מאיתנו להעז".

    מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    מנור סולומון ימשיך בהרכב בז'נבה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    בהמשך לדברי המאמן הלאומי על שינויים אפשריים, לעומת ה-11 שפתחו נגד קוסובו חזן שוקל לבצע שני שינויים כאשר בתמונת ההרכב נמצא מחמוד ג'אבר שמתוכנן לקבל עדיפות על פני אוסקר גלוך בשל היותו קשר הגנתי יותר. בנוסף, תאי בריבו תורגל בהרכב במקום שון וייסמן.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ניקולה דבאנוביץ' (מונטנגרו)
    אצטדיון: סטאד דה ז'נב (ז'נבה)
    קהל: 14800

    מחזור 2 בבית ט' (שלישי, 21:45)

    שוויץ - ישראל
    רומניה - בלארוס
    קוסובו - אנדורה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully