וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו נפרד בדמעות, סולומון: "מודל לחיקוי עבור כל שחקן"

הקפטן היוצא ערך את הופעתו ה-88 והאחרונה במדי נבחרת ישראל לקול תשואות הקהל שהריע לו כשעלה על הדשא: "תמיד אהיה בשבילם. הלוואי שמדינת ישראל תלך בדרך של חדר ההלבשה של נבחרת ישראל בכדורגל, שבה אין שונה ואין אחר". פרץ: "כל אחד מאיתנו ייקח ממנו משהו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

נבחרת ישראל סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מאכזב מול נבחרת קוסובו באיבוד נקודות ביתי במשחק קריטי בפתיחת קמפיין מוקדמות היורו של בית ט'. מלבד האכזבה על הדשא, בדקה ה-88 עלה ביברס נאתכו להופעה ה-88 והאחרונה שלו במדי נבחרת ישראל לפני שהוא פרש מהמדים הלאומיים. הקפטן היוצא זכה לחולצה חתומה משחקני סגל הנבחרת, זכה לתשואות הקהל ביציעים בבלומפילד ובסיבוב פרידה הודעה עם דמעות בעיניים לכל האוהדים שתמכו בו.

עוד בנבחרת ישראל

ביברס נאתכו בהופעה האחרונה במדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נפרד בדמעות. נאתכו/ברני ארדוב

נאתכו אמר בסיום: "יש רגעים שאתה לא יודע מה להגיד בהם. ביומיים-שלושה האחרונים הרגשתי כמו במסיבת רווקים. בכל יום קיבלתי הפתעה אחרת, סרטונים, אסיפת חירום שכל השחקנים מחכים ונפרדים ממני. אין לי מילים, כשאני מקבל הערכה כזו מחברים שלי לחדר ההלבשה - זה בשבילי שווה יותר מכל ניצחון וכל גביע".

נאתכו המשיך: "קיבלתי הרבה תגובות בימים האחרונים, כולל מאנשים שלא ציפיתי. אמרו 'תמשיך', אבל אני אוהב לעשות את זה בדרך שלי. זכיתי ללכת בראש מורם ובגאווה גדולה, בתקופה לא פשוטה למדינה שלנו. הלוואי שמדינת ישראל תלך בדרך של חדר ההלבשה של נבחרת ישראל בכדורגל, שבה אין שונה ואין אחר".

על ההחלטה לפרוש אמר: "כשהייתי בן 23-25, אמרתי שבגיל 30 אני אפרוש מהנבחרת ואשקיע יותר בקריירה הקבוצתית. האהבה ניצחה והשאירה אותי עד גיל 35, אבל צריך לדעת להפסיק, ללכת בצורה חיובית עם הראש למעלה. אני בקשר רציף עם הרבה מהשחקנים ואני תמיד אהיה בשבילם. אני לא הולך, אני פשוט לא אשחק בנבחרת".

ביברס נאתכו בהופעה האחרונה במדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נפרד בפעם האחרונה. נאתכו/ברני ארדוב

דור פרץ אמר על נאתכו בסיום המשחק: "הוא גאון, אני יכול רק לשבח אותו. הוא מודל לחיקוי, המנהיגות שלו, השקט. הוא שחקן גדול ואדם גדול, כל אחד מאיתנו ייקח ממנו משהו".

מנור סולומון שיבח את מי שרץ אליו מיד אחרי השוויון: "ביברס בנאדם מדהים, אישיות שאין כמוה. הגעתי לנבחרת בגיל 17 והוא ישר קיבל אותי והדריך אותי. הוא כל כך חשוב לנו על המגרש ומחוצה לו. הוא מודל לחיקוי עבור כל שחקן וכל אדם. היה לי שבוע מאוד מרגש איתו, יהיה לי מאוד קשה כשהוא יעזוב אותנו".

שחקני נבחרת ישראל נפרדים מביברס נאתכו. ברני ארדוב
אהוב על כל הסגל. שחקני הנבחרת מניפים את נאתכו/ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל נפרדים מביברס נאתכו. ברני ארדוב
זכה לחולצת הוקרה בסיום. עם הסגל והצוות המקצועי/ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל, מנור סולומון, ביברס נאתכו. ברני ארדוב
"קיבל והדריך אותי". סולומון ונאתכו/ברני ארדוב
ביברס נאתכו, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אגדת נבחרת ישראל. נאתכו בדקות האחרונות במדים הלאומיים/ברני ארדוב

עם הופעתו ה-88 הוא סיים במקום החמישי בטבלת שיאני ההופעות במדים הלאומיים של נבחרת ישראל כאשר מעליו נמצאים יוסי בניון, טל בן חיים, אריק בנאדו ואלון חרזי. את הופעת הבכורה שלו ערך ב-2010 במשחק ידידות מול רומניה, כאשר בהמשך לקח חלק בלא פחות מ-16 קמפיינים של מוקדמות מונדיאל, יורו וליגת אומות, במהלכם כבש 4 שערים ובישל 16 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully