וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "זה לא פנצ'ר, היה אי סדר אחרי החילופים". שבירו זומן

מאמן נבחרת ישראל הגן על רז שלמה ואמר אחרי ה-1:1 מול קוסובו: "אופטימי מאוד, יוצאים מעודדים מהרבה דקות". סולומון: "לא מודאג". דסה: "אני חזק, ארים את כולם"

מחזור 1הסתיים25/03/2023
נבחרת ישראל
  • פרץ (56)
1:1
  • (36, גול עצמי) דסה
קוסובו

נבחרת ישראל החלה את קמפיין מוקדמות יורו 2024 הערב (שבת) עם 1:1 ביתי מול קוסובו שהותיר אותה מאוכזבת. אלון חזן ושחקניו קיוו לפתוח את דרכם בבית ט' עם ניצחון ונהנו מתמיכה של כ-30 אלף אוהדים בבלומפילד, אבל טעות של רז שלמה הובילה לשער עצמי של אלי דסה (36), שער נוסף של האורחת נפסל בהתערבות VAR ורק בישול נפלא של מנור סולומון לדור פרץ (56) מנע הפסד ראשון אי פעם של הנבחרת במשחק פתיחה של מוקדמות יורו.

בשלישי תקיים הנבחרת את משחקה השני, כשתתארח אצל שוויץ שהביסה הערב 0:5 את בלארוס במשחק שנערך בסרביה. חלוץ עירוני קרית שמונה, איתמר שבירו, זומן לסגל וימריא את הנבחרת למשחק בז'נבה.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
מאוד אופטימי. אלון חזן/ברני ארדוב

אלון חזן אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה יותר טובה, במחצית השנייה ראיתם את האיכויות של קוסובו. אנחנו צריכים לנצח תמיד, אבל יש יריבה עם איכות. היה קצת אי סדר אחרי החילופים, שלא הסתדרו אחד עם השני. זה לא פנצ'ר. אף אחד לא מבטיח שקוסובו ורומניה ייקחו את הנקודות במשחקי הבית. במשחק ראשון בקמפיין אפשר למעוד לגמרי ולצאת בלי נקודות בכלל, אנחנו יוצאים מעודדים מהרבה מאוד דקות. אני מאוד מאוד אופטימי, בכנות מלאה. גם אם היינו מנצחים, לא הייתי חוגג ומזמין כרטיסי טיסה לגרמניה ליורו. זו דרך ארוכה, נעשה את זה צעד צעד".

על רז שלמה אמר חזן: "רז כמו כל שחקן אחר עושה את העבודה. כדי להרוויח שחקנים בעתיד צריך לתת להם צ'אנסים ושלא יסתכלו ימינה או שמאלה שתכף מחליפים אותם. רז עשה משחק מצוין, הוא עשה טעות וזה קורה לכולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל דור פרץ. ברני ארדוב
שער שישי במדי הנבחרת. דור פרץ/ברני ארדוב

מנור סולומון סיכם: "רצינו מאוד לנצח. פתחנו מעולה, היה חצי ראשון מצוין ויצא שהם מובילים במקום שאנחנו נוביל. אחרי השוויון שלנו במחצית השניה המשחק היה פתוח. הייתי פחות מדויק בחלק הקדמי ולא הצלחנו לעשות 1:2. התוצאה מאכזבת, אבל זו רק תחילת הדרך. אני לא מודאג, נוכל לנצח את קוסובו בחוץ ולנצח משחקים אחרים. הכול פתוח" .

על ההחמצה: "לפעמים כשאתה לא חושב אתה מכניס את הכדור לרשת. אם אתה נותן לי עוד כמה פעמים אין מצב שאני מחמיץ, אבל לפעמים הכדור הולך החוצה - זה קורה".

כובש שער השוויון, דור פרץ: "ניסינו להביא גאווה לקהל שנמצא פה ולקהל שנמצא בבית. מאוד רצינו, שיחקנו כדורגל טוב בפרקים ארוכים. נגיע למשחק הבא יותר מוכנים. בדקות האחרונות לקחנו סיכון והלכנו על כל הקופה, גם מזה נלמד".

אלי דסה נבחרת ישראל לאחר השער העצמי. ברני ארדוב
אלי דסה מתוסכל אחרי השער העצמי, גם עומרי גלזר ודורון ליידנר/ברני ארדוב

אלי דסה הביע ביקורת עצמית: "משחק לא טוב שלי. בתחילת קמפיין זה לא מה שציפיתי מעצמי, היה לי חשוב להנהיג את הצעירים ולתת להם ביטחון. מצד שני, אני מעדיף שזה יהיה אני ולא אחד הצעירים שייפגע לו הביטחון בצורה שתשפיע עליו בהמשך. אני בחור חזק, ארים את כולם. זה קורה, כולנו בני אדם. אחרי 54 הופעות, גם אני יכול לעשות משחק פחות טוב. נכון שלא רציתי שזה יקרה היום במשחק כל כך חשוב, עם תמיכה כזאת וציפיות כאלה, לא אופייני לי ואכזבתי כמה אנשים, אבל יש לי כתפיים רחבות ואני אתמודד".

על המשחק עצמו הוסיף המגן: "הם הגיעו למצבים מסוכנים בעיקר בסוף, אם אנחנו היינו משכילים לנצל את המצבים שלנו, אולי זה היה נראה אחרת. כדורגל זה משחק של ניצול מצבים, התיקו די משקף את מה שהיה במשחק. אנחנו ציינו כל הזמן שהם לא נופלים מאיתנו, בתור שחקנים אנחנו יותר מודעים אליהם. היום אין משחקים קלים, גם קוסובו יריבה מאוד קשה. חשוב גם שלא הפסדנו, כמובן ששלוש נקודות בבית בפתיחת קמפיין זו פתיחה אדירה, אבל נגיד תודה גם על זה".

המשחקים הבאים של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024

28.3, שוויץ - ישראל

16.6, בלארוס - ישראל
19.6, ישראל - אנדורה

9.9, רומניה - ישראל
12.9, ישראל - בלארוס

12.10, ישראל - שוויץ
15.10, קוסובו - ישראל

18.11, ישראל - רומניה
21.11, אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully