וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו למקין: "בכל הנבחרות מחלחלת ההבנה שאפשר לנצח כל יריבה"

27.3.2023 / 13:49

בלם הצעירה שיתף בתחושות הטובות לקראת מפגש הידידות עם שוויץ: "האווירה טובה, אנחנו מתחברים ומרגישים שאפשר להגיע הכי רחוק בכל הטורנירים"

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה לקראת משחק הידידות מול שוויץ/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הצעירה ממשיכה בהכנותיה למשחק הידידות נגד שווייץ מחר (שלישי, 14:00), כאשר במחנה קיימת שביעות רצון גדולה מהגיבוש בין השחקנים, למרות שכבר עכשיו ברור כי הסגל ליורו יהיה מעט שונה כי אוסקר גלוך, ליאל עבדה, עידן טוקלומטי, מאור לוי, עדן קארצב וחמודי כנעאן, בין השאר, עשויים למצוא את עצמם בטורניר שייערך בגאורגיה בקיץ לאחר שראשי ההתאחדות יקבלו החלטה בנוגע לזימונים לנבחרות המקבילות (הנוער במונדיאליטו והבוגרת במוקדמות יורו 2024).

היום דיבר המאמן גיא לוזון על התחושות לקראת המפגש עם השוויצרים: "עברנו עם השחקנים על המשחק נגד קרואטיה וניתחנו אותו. ראינו דברים טובים וגם פחות טובים. נשפר דברים לקראת שוויץ ואנחנו מוכנים. שוויץ לא פחות טובה מקרואטיה. מזג האוויר מדהים מבחינתי, ואם כבר הוא ישפיע לטובה כי זה מזג אוויר מדהים לכדורגל".

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה. דני מרון
אופטימי. גיא לוזון/דני מרון

הבלם סתיו למקין, שרשם הופעה מצוינת ביום חמישי האחרון, אמר: "התחושות טובות. מצד אחד לא ספגנו, אבל מנגד היינו יכולים לכבוש ולנצח את המשחק. האווירה בנבחרת ממש טובה, אנחנו מתחברים ומתכוננים ליורו בקיץ. אני מאחל הצלחה לנבחרת הנוער ומחזיק לה אצבעות מפה שתעלה שוב לטורניר. מרגיש מצוין לשחק בנבחרת הצעירה, אצל כל קבוצות הגיל מחלחלת ההבנה שאפשר לנצח כל יריבה ואנחנו מרגישים שאפשר להגיע הכי רחוק בכל הטורנירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully