וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הבית הטובה באירופה: לאנס עם 10 מ-10 כמארחת

סגנית המוליכה הצרפתית גברה 0:1 על אוקזר וצימקה לפחות זמנית את הפער מפריז סן ז'רמן לשלוש נקודות. מארסיי ממשיכה ללהוט עם 1:3 על לוריין

תקציר: פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את שאטורו בגביע הצרפתי/ספורט1

בכל חמש הליגות הבכירות באירופה יש רק קבוצה אחת שעדיין לא איבדה אפילו נקודה במשחקי הבית העונה, וזוהי לאנס. סגנית המוליכה הצרפתית הסתפקה הערב (שבת) ב-0:1 על אוקזר, שמרה על מאזן מושלם במגרשה וצימקה לשלוש נקודות את הפער מפריז סן ז'רמן, שיוצאת מחר למשחק לא פשוט בראן. מארסיי השלישית המשיכה ברצף שלה עם 1:3 על לוריין וליון הפסידה לשטרסבורג.

שכח מאמבפה? גאלטייה: "מסי השחקן הטוב בעולם, זה ברור לכולם"
ברצלונה חוששת מפני ויניסיוס, ריאל מדריד תנצח עוד קלאסיקו?
שלוש דקות בגן עדן: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי
בסיטי משוכנעים: "רשפורד היה בנבדל", טן האח: "הוא לא הפריע למהלך"
נאפולי חוגגת: "ערב יפהפה, משחק גדול וניצחון בצורה הנכונה"

פז'מיסלב פרנקובסקי שחקן לאנס חוגג שער. FRANCOIS LO PRESTI/AFP, GettyImages
פנדל אחד הספיק. פז'מיסלב פרנקובסקי/GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP

לאנס - אוקזר 0:1

10 משחקי בית, 10 ניצחונות. הקבוצה של פרנק הז המשיכה ברצף ההיסטורי שלה, למרות שהפעם זה ממש לא היה קל. לואיס אופנדה נעצר בקורה ואוקזר החזיקה מעמד, עד שהפולני פז'מיסלב פרנקובסקי, שכבש גם בניצחון הגדול 1:3 על פריז סן ז'רמן, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-59. סולימאן טורה הורחק בצהוב שני בחלוף שש דקות והאורחת לא הצליחה לחזור ב-10 שחקנים, כשהיא סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים ושקועה מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלכסיס סאנצ'ס שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
מארסיי על הגל. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

מארסיי - לוריין 1:3

איגור טודור סופר כבר שישה ניצחונות רצופים והקבוצה שלו נמצאת גם היא בדרך לליגת האלופות. טרם מופי הניגרי הפתיע בדקה ה-29 בסטאד ולודרום, אבל הבוסני סיאד קולאשינץ נגח את השוויון בדקה ה-38, שותפו להגנה סמואל ז'יגו נעצר בקורה אחרי עוד ארבע דקות ואת המהפך השלים אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-53 עם השישי שלו העונה בליגה. ז'ורדן ורטו סגר עניין עם בעיטה שפגעה בשחקן אורח בדקה ה-59 ורוסלן מלינובסקי היה קרוב גם הוא לכבוש בהופעת הבכורה במדי מארסיי.

ליון - שטרסבורג 2:1

העונה הקשה של ליון נמשכת, הפעם עם הפסד לקבוצה שדורגה בתחילת המחזור מתחת לקו האדום ולא ניצחה שמונה משחקים רצופים. ז'אן אולה אהולו (29) וחביב דיאלו (32) כבשו בבליץ של שטרסבורג ואלכסנדר לקאזט רק צימק בפנדל (45+2). בסיום ניצחון חוץ ראשון לשטרסבורג על ליון בליגה מאז אוגוסט 1979.

בשבוע הבא לא יתקיים מחזור בליגה הצרפתית, שתפנה את הבמה לטובת משחקי הגביע. משחק הליגה הבא של פ.ס.ז' יהיה בבית מול ריימס ב-29 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully