וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיטי משוכנעים: "רשפורד היה בנבדל", טן האח: "הוא לא הפריע למהלך"

בצד המפסיד בדרבי של העיר מבקרים את החלטת השופט לאשר את השער של פרננדש שהוביל בהמשך ל-1:2 של השדים האדומים: "מרכוס משך את תשומת הלב של ההגנה". הקפטן הפורטוגלי הגן: "הוא ראה שהייתי בעמדה טובה יותר לכבוש"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על מנצ'סטר סיטי בדרבי/ספורט1

הדרבי של מנצ'סטר נצבע היום (שבת) באדום לאחר שיונייטד גברה 1:2 על סיטי משערים של ברונו פרננדש ומרכוס רשפורד. החלוץ האנגלי שנמצא בכושר כיבוש מדהים עמד במרכז העניינים גם במשחק מול האלופה, כאשר בשער הראשון היה בעמדת נבדל, אך השופט ושופטי ה-VAR החליטו לאשר את השער על אף הנבדל הפסיבי של שחקן הבית באדום.


שלוש דקות בגן עדן: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי
העברות בעולם: ליברפול בעקבות ז'לינסקי, סראביה עובר לוולבס
בדרך להעברת ענק באירופה? "מילאנו סיכמה על צירופו של קמבה ווקר"

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
משוכנע שהיה נבדל בשער של פרננדש. גווארדיולה/GettyImages

פפ גווארדיולה התלונן בסיום: "רשפורד היה בנבדל, הוא משך את תשומת הלב של השוער ושחקני ההגנה. אנחנו מודעים למקום בו שיחקנו, לא קל כאן לשופטים. לא אכפת לי אם לא ניקח אליפות, אבל אנחנו ננסה. זכינו במספיק תארים. הופענו טוב היום, אסור לנו לתת למה שקרה בגול הראשון להשפיע עלינו. נתמקד במשחק הבא מול טוטנהאם".

מנואל אקנג'י שהיה מעורב בשער של פרננדש התלונן: "בסיטואציה הזו, שיחקתי להגן על רשפורד, אבל הוא עדיין שיחק והיה חלק מהמהלך עד השנייה האחרונה. אני מבין שהוא לא נגע בכדור, אבל זה היה נבדל חד משמעי".

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד לצד ברונו פרננדש. GettyImages
כובשי השערים באדום בדרבי. פרננדש ורשפורד/GettyImages

אריק טן האח, מאמן הקבוצה המנצחת בדרבי, סיכם: "אני חושב שזאת הייתה הופעה נהדרת שלנו. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל, אבל אז החילוף של מרסיאל שינה את המשחק. הרוח של הקבוצה עצומה, יש לנו אמונה".

ההולנדי הביע דעתו על השער המדובר של פרננדש: "אני יכול להבין את הצד השני, אבל כשאתה עוקב אחרי החוקים, הוא לא הפריע למהלך המשחק. זה היה שער, ברונו הגיע מקו שני".

הקפטן הפורטוגלי על השער שלו: "רשפורד ראה שהייתי בעמדה טובה יותר לכבוש. לא ידעתי אם זה היה בעמדת נבדל. זה לא השפיע על אחד משחקני ההגנה, זה מה שזה. אנחנו קבוצה יוצאת מן הכלל".

מרכוס רשפורד כבש את שערו השמיני בשבעת משחקיה האחרונים של מנצ'סטר יונייטד, כאשר שער הניצחון שלו היה ה-27 שלו בפרמיירליג שהעניק שלוש נקודות לשדים האדומים. הוא הפך בכך לשחקן עם לפחות חמישים שערים בליגה בעל אחוז שערי הניצחון הגבוהים ביותר.

אלחנדרו גרנאצ'ו שבישל את השער לרשפורד הפך בגיל 18 ו-197 ימים לצעיר ביותר לבשל שער בדרבי של מנצ'סטר בהיסטוריה של הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully