וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש דקות בגן עדן: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי

פרננדש (79) ורשפורד (82) סידרו ניצחון יוקרתי בדרבי אחרי שער של גריליש (60) והמשיכו ברצף הניצחונות. ארסנל תוכל לברוח לאלופה. ליברפול הובסה 3:0 אצל ברייטון הלוהטת, צמד ובישול למארץ'

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על מנצ'סטר סיטי בדרבי/ספורט1

המחזור ה-20 בפרמיירליג סיפק היום (שבת) דרמה גדולה בדרבי של מנצ'סטר, כאשר יונייטד ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את האלופה סיטי. בהמשך תארח ברייטון שלא מפסיקה להבקיע את ליברפול, שפשוט לא מצליחה לשמור על שער נקי. אסטון וילה גברה בשישי 1:2 על לידס.

אנטוני, ברונו פרננדש, קאסמירו שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
איזה קאמבק. ברונו פרננדש והחברים/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:2

המפגש הראשון של ארלינג הולאנד עם מנצ'סטר יונייטד בדרבי היה בלתי נשכח. הנורבגי כבש שלושער, גם פיל פודן כיכב עם שלושה שערים והאלופה דרסה את יריבתה העירונית 3:6 בדרך לניצחון שלישי רצוף במפגשי הדרבי. אלא שהפעם התסריט היה שונה לגמרי. הולאנד בקושי הורגש וסיטי היא זו שירדה מנוצחת, בעוד יונייטד האריכה את רצף הניצחונות שלה מאז החזרה מפגרת המונדיאל לשבעה בכל המסגרות. הפער בין השתיים עומד כעת על נקודה בלבד והמרוצה העיקרית היא ארסנל שתוכל לפתוח פער שמונה בפסגה.

המצטרף הטרי ואוט וחהורסט ישב עם משפחתו ביציע וראה את מרכוס רשפורד הלוהט מחמיץ במחצית הראשונה, אבל עושה את ההבדל בשנייה. ג'ק גריליש המחליף שבר בצורת ארוכה ונגח פנימה בדקה ה-60 אחרי אסיסט מספר 10 העונה בליגה של קווין דה בראונה (עונה חמישית שהוא מגיע לכמות בישולים דו-ספרתית) אבל רשפורד ידע להשאיר בחוכמה כדור לברונו פרננדש בזמן שהוא עצמו היה בנבדל, הפורטוגלי השווה בדקה ה-79 (לכעס שחקני סיטי שדרשו פסילה) והחלוץ השלים בעצמו את המהפך בחלוף שלוש דקות. האנגלי הלוהט הפך בכך לשחקן הראשון של יונייטד שמבקיע בשבעה משחקים רצופים בכל המסגרות מאז כריסטיאנו רונאלדו, שעשה את זה באפריל 2008. השדים האדומים על הגל ויכולים לעקוף את היריבה העירונית במחזור הבא. פפ גווארדיולה צריך להיות מודאג אחרי שבוע שבו קבוצתו גם הודחה מגביע הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רצף שלא היה מאז אפריל 2008. מרכוס רשפורד כובש את שער הניצחון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: אריקסן הניע כדור ימינה לעבר פרננדש, שנכנס לרחבה ובעט מזווית אלכסונית כדור שטוח שהחטיא את המסגרת.

דקה 34: פרננדש שלח כדור ארוך לעבר רשפורד, שכבר חלף על פני השוער אדרסון שיצאר מחוץ לרחבה, אבל מזווית קשה בעט לשער ונבלם אצל אקנג'י.

דקה 37: רשפורד שוב דהר אל הרחבה והפעם אדרסון יצא היטב ועצר אותו.

דקה 45: ווקר הפציץ מ-35 מטרים, הכדור שרק ליד הקורה.

דקה 53: הולאנד הוריד בראש לפודן, שניסה לכדרר ברחבה והפיל עצמו על הרגל של קאסמירו. השופט לא קנה את זה כמובן וסימן להמשיך.

דקה 56: קאנסלו עבר יפה שלושה שחקנים בצד שמאל, נכנס לרחבה ונפל גם הוא אחרי מפגש עם קאסמירו. גם הפעם הטענות לפנדל לא התקבלו.

דקה 60: גול! ההתעוררות של מנצ'סטר סיטי הובילה ליתרון, כשדה בראונה נכנס לרחבה מצד ימין והרים כדור רך לעבר המחליף גריליש שנגח מקרוב פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 79: גול! קאסמירו שלח כדור עומק לעבר רשפורד שהיה בנבדל ברור, אבל החלוץ עזב את הכדור לפרננדש שהגיע מאחור ובעט פנימה. למרות הטענות של שחקני סיטי, זה 1:1 של מנצ'סטר יונייטד.

דקה 82: גול! איזה מהפך מהיר של השדים האדומים. גרנאצ'ו הסתובב ומסר רוחב מצד שמאל ורשפורד דחק מקרוב פנימה. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

אליסון שוער ליברפול מאוכזב. רויטרס
תבוסה כואבת. אליסון וקונאטה מאוכזבים/רויטרס
סולי מארץ' שחקן ברייטון חוגג שער. רויטרס
צמד אדיר לסולי מארץ' עבור ברייטון/רויטרס

ברייטון - ליברפול 0:3

בסיבוב הקודם באנפילד שמטה ברייטון יתרון כפול לפני שמחקה פיגור וחילצה 3:3 מטורף, אבל הפעם באצטדיונה הביתי היא נמנעה מהסתבכויות וחיברה ניצחון שני ברציפות בצורה מרשימה. השחפים, שהמשיכו בכושר המטורף ועומדים על 20 שערים בששת המשחקים האחרונים בכל המפעלים, גברו על ליברפול בבית לראשונה מאז מפגש הגביע ביניהן ב-1984, בעוד המייטי רדס, שחסרו את וירג'יל ואן דייק ודרווין נונייס הפצועים, סופרים שני הפסדים רצופים.

אחרי מחצית מאופסת, סולי מארץ' הבקיע צמד גדול תוך שבע דקות (47 ו-53), ובדקה ה-82 העלה שחקן הכנף את מאזנו לארבעה שערים ושלושה בישולים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כאשר הכין לדני וולבק שנעץ את המסמר האחרון (82).

צפו בתבוסה של ליברפול

תקציר ניצחונה של ברייטון 0:3 על ליברפול/ספורט1

אסטון וילה - לידס 1:2

אחרי ההדחה המשפילה מהגביע האנגלי מול סטינבאייג', הצליחה הקבוצה של אונאי אמרי להתאושש וכעת היא קרובה יותר, לפחות באופן זמני, למקום החמישי (שמונה נקודות) מלקו האדום (עשר נקודות). לידס, לעומת זאת, ממשיכה להסתבך עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. לאון ביילי כבש כבר בדקה השלישית, אלכס מורנו נכנס להופעת בכורה מוקדם מהצפוי כשהחליף את לוקא דין הפצוע (10), אמיליאנו בואנדיה הכפיל (64), ומנגד, פטריק במפורד רק הצליח לצמק בשער בכורה העונה (83).

אמיליאנו בואנדיה שחקן אסטון וילה. רויטרס
וילה התאוששה. בואנדיה/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של ברנטפורד על בורנמות'

תקציר: ברנטפורד - בורנמות' 0:2/ספורט 1

משחקים נוספים

אברטון - סאות'המפטון 2:1
לאברטון: אמאדו אונאנה (39). לסאות'המפטון: ג'יימס וורד-פראוס (46, 78)

נוטינגהאם פורסט - לסטר 0:2
לפורסט: ברנאן ג'ונסון (56, 85)

וולבס - ווסטהאם 0:1
לוולבס: דניאל פודנסה (48)

ברנטפורד - בורנמות' 0:2
לברנטפורד: אייבן טוני (39 בפנדל), מתיאס ינסן (76)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

צ'לסי - קריסטל פאלאס (16:00, ספורט1)
ניוקאסל - פולהאם (16:00, ספורט2)
טוטנהאם - ארסנל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully