וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאבי הסופרקופה: גאבי כיכב, ברצלונה ניצחה 1:3 את ריאל מדריד וזכתה בתואר

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 23:50

הקטלאנים חגגו בריאד והעניקו לצ'אבי תואר ראשון כמאמן על חשבון היריבה המושבעת. הקשר כבש את הראשון ובישל ללבנדובסקי ופדרי. בנזמה צימק עמוק בתוספת הזמן

תקציר גמר הסופרקופה: ריאל מדריד - ברצלונה 3:1/ספורט1

הקלאסיקו הגדול נצבע בכחול סגול: ברצלונה ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את ריאל מדריד וזכתה בסופרקופה שנערך בריאד, סעודיה. הקטלאנים, שהפסידו 3:1 בקלאסיקו הקודם בליגה, שלטו ללא עוררין במשחק הזה והזכירו במעט את הקלאסיקו בשנה שעברה שבו הקבוצה של צ'אבי מחצה את זו של אנצ'לוטי 0:4. הרבה שחקנים הצטיינו אצל צ'אבי, שאחרי אינספור תארים כשחקן, זכה בתואר ראשון כמאמן הבלאוגרנה. אבל עם כל הכבוד לכל השאר, גאבי בלט מעל כולם. ילד הפלא בן ה-18 נתן קונצרט של כדורגל בסיועם של לבנדובסקי ופדרי. הוא כבש את הראשון בדקה ה-33 מבישול של לבנדובסקי, החזיר בישול לפולני בדקה ה-45 ובדקה ה-68 סידר לפדרי את הקינוח ואת השער השלישי מול היריבה המושבעת, שהשיגה שער מצמק של בנזמה עמוק בתוספת הזמן.

ריאל מדריד, שזכתה באליפות די בקלות בעונה שעברה וגם קינחה עם זכייה בליגת האלופות, ממשיכה את החזרה האיומה שלה מפגרת המונדיאל כשבמחזור הליגה האחרון היא הפסידה גם לוויאריאל. בארסה, שהצליחה לנצח את אתלטיקו מדריד בלי לבנדובסקי, תארח בעוד שבוע את חטאפה בעוד שלריאל מדריד יש עוד מפגש קשה עם ויאריאל בגביע ולאחר מכן היא תתארח בליגה אצל בילבאו לעוד משחק סופר קשה וביכולת הזו, היא עוד עלולה למצוא את עצמה בפיגור גדול אחרי היריבה הגדולה, שרוצה להחזיר לעצמה השנה את כל התארים.

גאבי גביע סופרקופה עם עוסמאן דמבלה. רויטרס
גאבי ודמבלה עם הגביע הקדוש/רויטרס

הרכב ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, ז'ול קונדה, רונאלד אראוחו, אנדראס כריסטנסן, אלחנדרו באלדה, פרנקי דה יונג, סרג'יו בוסקטס, גאבי, פדרי, עוסמאן דמבלה, רוברט לבנדובסקי

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אנטוניו רודיגר, אדר מיליטאו, פרלנד מנדי, טוני קרוס, אדוארדו קמאבינגה, פדה ואלוורדה, לוקה מודריץ', וינסיוס, קארים בנזמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גאבי שחקן ברצלונה חוגג שער. Yasser Bakhsh, GettyImages
שער ושני בישולים. גאבי חוגג/GettyImages, Yasser Bakhsh

מהלך המשחק

דקה 12: כמעט הראשון של ברצלונה. גאבי השאיר כדור ללבנדובסקי שהפציץ לפינה, אבל קורטואה הדף לקורה ובאלדה בעט את הריבאונד החוצה.

דקה 18: מנדי הרים כדור נהדר לבנזמה, שנותר ללא שמירה אבל נגח החוצה. מזל גדול לבארסה.

דקה 33: גול! ברצלונה עלתה ראשונה ליתרון בקלאסיקו. קמאבינגה איבד כדור במרכז המגרש. לבנדובסקי מצא את גאבי שבלי לעצור בעט לפינה והכניע את קורטואה. 0:1 לברצלונה.

דקה 45: גול! הצמד גאבי את לבנדובסקי חברו ל-0:2 של ברצלונה. דה יונג שלח בכדור עומק את הקשר, שיישר למרכז ולבנדובסקי נותר פנוי לגמרי ובעט לרשת.

שחקני ברצלונה חוגגים. FAYEZ NURELDINE/AFP, GettyImages
חגיגה בקלאסיקו. שחקני ברצלונה/GettyImages, FAYEZ NURELDINE/AFP

דקה 46: חילוף התקפי של אנצ'לוטי אחרי ההפסקה. רודריגו נכנס במקום קמאבינגה.

דקה 50: ברצלונה יצאה למתפרצת קטלנית כשבאלדה מצא את דמבלה שהגיע עם המהירות מאחור, אבל קורטואה הדף את הבעיטה שלו.

דקה 68: גול! ברצלונה עלתה ל-0:3 אחרי עוד התקפה נהדרת. לבנדובסקי מצא את גאבי שרשם בישול שני לפדרי, שמקרוב דחק פנימה. איזו חגיגה קטלאנית בריאד.

דקה 78: רודריגו בעט מצוין לפינה הרחוקה, אבל טר סטגן התעופף והציל את בארסה מספיגה ראשונה.

דקה 90+3: גול! ריאל מדריד השיגה שער ניחומים וצימקה ל-3:1 משער של בנזמה, שקיבל כדור מפדה ואלוורדה ובעט חזק. טר סטגן הדף לעבר הצרפתי, שכבש מהריבאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully