וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכח מאמבפה? גאלטייה: "ליאו מסי השחקן הטוב בעולם, זה ברור לכולם"

פ.ס.ז' חגגה עם הפרעוש במשחקו הראשון כאלוף עולם, המאמן הרעיף מחמאות והתפלא מכושרו. אז מה בכל זאת מעכב את החוזה החדש?

גם בלי לערוך לכבודו טקס מיוחד, פריז סן ז'רמן הצליחה לרגש אמש (רביעי) את ליאו מסי במשחקו הראשון במדי הקבוצה מאז הזכייה בגביע העולם. מסי זכה לקבלת פנים חמה במיוחד מהאוהדים שהריעו לו במשך דקות ארוכות, הניפו שלטי עידוד וערכו עוד שלל מחוות לכבודו, וגמל להם בשער יפה בניצחון 0:2 על אנז'ה.

זה היה השער ה-13 של מסי ב-20 הופעות העונה, ונראה שהחופשה שלקח כדי לנוח ולצבור אנרגיות חדשות אחרי האופוריה של הנפת גביע העולם, עזרה לו לחזור חד ומפוקס.

"ליאו חוזר בכושר פנטסטי, וקבלת הפנים שהאוהדים הכינו לו בוודאי חיממה את ליבו. באימונים הבודדים שהוא ערך איתנו לפני המשחק, הוא נראה רגוע וקליל, ובעיקר במצב פיזי נהדר. שאלתי אותו במחצית האם הוא מרגיש שהוא מסוגל להמשיך, והוא התעקש שכן. וכל עוד הוא על המגרש, ברור שהמשחק הרבה יותר קל לנו, והכל נפתח".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
קבלת פנים שחיממה את הלב. מסי/רויטרס

גאלטייה שחסר את קיליאן אמבפה, אולי קצת שכח ממנו כשהפליג בשבחים על מסי. "ראינו היום את השחקן הטוב בעולם. הוא מעל כולם, זה ברור. הוא מאושר אחרי הזכייה בגביע העולמי, רואים שזה התואר היחיד שהיה חסר לו", אמר המאמן.

מאז שמסי חזר לפריז, פ.ס.ז' מנסה להאיץ את המגעים להארכת חוזהו, אולם בינתיים ללא הצלחה. לפי "ל'אקיפ", מסי יקבל החלטה סופית בנוגע לעתידו בשבועות הקרובים. פ.ס.ז' רוצה להודיע על הארכת חוזהו בהקדם האפשרי, אבל מסי עדיין לא נתן לקבוצה אישור סופי שיחתום על חוזה חדש, למרות ש"הוא מרגיש מאושר במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully