וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי חוגגת: "ערב יפהפה, משחק גדול וניצחון בצורה הנכונה"

המועמדת לאליפות דרסה את יובנטוס עם 1:5 במשחק העונה, אוסימן: "לילה פנטסטי". אלגרי: "הפסד צודק, אין טעם להיכנס לדיכאון"

משחק העונה באיטליה הבטיח הרבה וגם קיים - בעיקר עבור נאפולי, שמחצה הערב (שישי) 1:5 את יובנטוס, פתחה פער של 10 נקודות בפסגה (לפחות באופן זמני), וסיפקה הצהרת כוונות של ממש: למי ששכח, זו המועמדת המובילה לזכייה בתואר, וכעת, אליפות ראשונה מאז עידן דייגו מראדונה נראית קרובה מתמיד.

"זה היה לילה פנטסטי, פורצה נאפולי!" צהל ויקטור אוסימן, ששוב כיכב עם צמד. "מגיע כל הכבוד לקבוצה שלנו, ועם כל הכבוד ללחימה של יובנטוס, אנחנו היינו זקוקים לזה יותר. אני מאושר על התוצאה ושמח שתרמתי צמד ובישול, אנחנו רוצים לבנות על המומנטום הזה".

כשנשאל האם ה-1:5 הזה הוא מסר עבור שאר הליגה, השיב החלוץ: "יש לנו סגל נהדר עם שחקנים איכותיים, אבל אי אפשר להתעלם מהאיכות של יובנטוס. אני מאושר שניצחנו וצריך להמשיך כך. אליפות? יש עוד דרך ארוכה, צריך להמשיך למלא את ההוראות של המאמן, ונדמה לי שבסוף העונה יהיה לנו סיכוי טוב".

לוצ'יאנו ספאלטי הוסיף: "זה היה ערב יפהפה, כי הקבוצה שיחקה משחק גדול בקצב גבוה. החבר'ה ניצחנו בצורה הנכונה, שמרנו על תכנית המשחק שלנו וגם ההתלהבות של הקהל עזרה מאוד. איך אחגוג? אלך לארוחת ערב עם הילדים שלי, ומחר נתאמן. מסר? אנחנו שולחים מסר רק לעצמנו".

יובנטוס, שחלמה להמשיך במומנטום ולצמק את הפער בפסגה לארבע נקודות בלבד, קרסה. אחרי 680 דקות רצופות ללא ספיגה היא פגשה את אחת ההתקפות הטובות ביבשת, שעשתה ככל העולה על רוחה. "צריך לברך את נאפולי על ההופעה הזו", אמר מסימיליאנו אלגרי. "היתה חסרה לנו קצת אנרגיה. יצרנו הזדמנויות, אבל זה הכדורגל, בכל פעם שנאפולי בעטה היא כבשה. יש לנו דרך ארוכה להמשך וצריך לאסוף הרבה נקודות ולהסתכל קדימה".

כשנשאל האם זהו ההפסד הכואב ביותר שלו כמאמן הגברת הזקנה, השיב: "זה הפסד צודק. לפעמים המזל לצידך, ולפעמים לא. אסור להוריד את הראש, אפשר להיות גאים ברצף הניצחונות שלנו שעזר לנו לחזור לעניינים בליגה ובגביע. אבל אם אתה טועה כך מול קבוצה כמו נאפולי, אתה תיענש. חייבים להמשיך להשתפר, אין טעם להיכנס לדיכאון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully