וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מה לומר להגנתה: נאפולי מחצה 1:5 את יובנטוס וברחה בפסגה

הגברת הזקנה ספגה לראשונה אחרי 680 דקות ושמונה ניצחונות רצופים, מוליכת הטבלה הגדילה את יתרונה ל-10 נקודות. אוסימן (14 ו-65), קברצחליה (39), רחמני (55) ואלמאס (72) כבשו למארחת, די מריה (42) רק צימק

מי היה מאמין שככה ייראה משחק עונה בין ההתקפה הכי טובה להגנה הכי טובה באיטליה? המחזור ה-18 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם קרב אדיר בין מוליכת הטבלה לסגניתה, ובניגוד לכל הציפיות הסתיים ב-1:5 יוצא מגדר הרגיל לזכותה של נאפולי.

יובנטוס ספגה רק שבעה שערים העונה והגיעה ברצף של שמונה ניצחונות שבמהלכם כלל לא ספגה, אבל הרצף המטורף ללא ספיגה, שנמשך 680 דקות, הסתיים הערב בנאפולי - וכאמור איתו גם רצף הניצחונות בעקבות ה-5:1 המהדהד, שבזכותו הגדילה נאפולי את יתרונה בפסגה ל-10 נקודות, לפחות זמנית עד שמילאן תתארח מחר אצל לצ'ה ותוכל להחזיר את המרחק ביניהן לשבע נקודות.

מלך שערי הליגה, ויקטור אוסימן, כבש ראשון כבר בדקה ה-14, חביצ'ה קברצחליה הכפיל את היתרון בדקה ה-39 ויובנטוס נהנתה משער מצמק של אנחל די מריה שהחזיר אותה לחיים בדקה ה-42. הגברת הזקנה כמעט חזרה מפיגור כפול, אבל 17 דקות אדירות של נאפולי הסתיימו בשערים של הבלם אמיר רחמני (55), אוסימן השלים צמד בחלוף 10 דקות והמחליף אליף אלמאס נעץ את המסמר החמישי והאחרון בדקה ה-72. עבור נאפולי זה היה משחק בית ראשון מאז ה-12 בנובמבר, ואין ספק שהיא סיפקה הצגה שלא תישכח זמן רב - אולי בדרך לאליפות ראשונה מאז עידן דייגו מראדונה.

שחקני נאפולי ג'ובאני די לורנצו, ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה. רויטרס
ברחה בפסגה. די לורנזו, אוסימן וקברצחליה/רויטרס

האורחת הגיעה עם רשימת פצועים ארוכה, שכוללת בין היתר את דושאן ולאחוביץ', פול פוגבה, חואן קואדרדו ולאונרדו בונוצ'י, אך בהרכב של מסימיליאנו אלגרי עולה פדריקו קייזה, שמאז שחזר מהפציעה שהשביתה אותו חודשים ארוכים הוא שיחק רק כמחליף. לצדו בהתקפה גם אנחל די מריה וארקדיוש מיליק הפולני, אקס נאפולי. כצפוי, בהתקפת המארחת עלו הכוכבים חביצ'ה קברצחליה ו-ויקטור אוסימן יחד עם מתאו פוליטאנו.

מהלך המשחק

דקה 13: אוסימן הצליח להשתחרר מברמר וכדור ארוך שנשלח לעברו הציב אותו באחד על אחד מול השוער וויצ'ך שצ'סני, אבל מזווית קשה לא מצא את המסגרת.

דקה 14: גול! הפעם אוסימן כבש והעלה את נאפולי ל-0:1. קברצחליה בבעיטת מספרת מתוך הרחבה נעצר אצל השוער, אבל הכדור נהדף היישר לאוסימן שמקרוב מצא את הרשת. שערו ה-11 העונה של מלך שערי הליגה האיטלקית.

ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי. רויטרס
שני מצבים מהירים ושער למלך שערי הליגה. אוסימן/רויטרס

דקה 20: הבלם אמיר רחמני שגה, מסר לדי מריה להתקדם לעבר השער, הניף את רגל שמאל וראה את הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 31: קרן של יובנטוס מימין כמעט הסתיימה בשער אחרי יציאה רעה של מרט, אבל ברמר נגח החוצה.

דקה 39: גול! נאפולי ביתרון 0:2. אוסימן ויתר על הבעיטה ומסר לקברצחליה, שנשאר לבדו מול שצ'סני וגלגל לרשת.

דקה 42: גול! יובנטוס חזרה לחיים עם שער של אנחל די מריה. הארגנטינאי ניסה להשלים דאבל פס עם לוקאטלי, אבל הכדור פגע בקים, חזר אליו, הניסיון לדבל פס עם מיליק היה מוצלח הרבה יותר והסתיים בכך שהפולני סידר לו שער קל. 2:1.

דקה 45: כמעט שער עצמי מביך קבע 2:2 שניות לפני הירידה למחצית. רחמני ניסה למנוע הרמה לרחבה, זה הסתיים בכך שמרט באינסטינקט אדיר מנע מהבלם להבקיע לשערו שלו.

אנחל די מריה, קשר יובנטוס. Francesco Pecoraro, GettyImages
החזיר את יובנטוס לחיים, אבל לא לזמן רב. די מריה/GettyImages, Francesco Pecoraro

דקה 55: גול! השלישי של נאפולי. הגנת יובנטוס לא הסתדרה עם קרן של קברצחליה מימין, רחמני ניצב ללא כיסוי ברחבה, בעט וולה ונעץ את ה-1:3.

דקה 65: גול! זו כבר תבוסה. ברמר הסתבך ובמקום להרחיק מסר למריו רוי, שישר שיחרר את הכדור לקברצחליה והוא הרים כדור מדוד לאוסימן שמקרוב נגח את השני שלו במשחק וקבע 1:4.

דקה 72: גול! 1:5 לנאפולי! אלמאס, שעלה מהספסל למחצית השנייה במקום פוליטאנו, היתל בקוסטיץ', בעט כדור שפגע בברך של אלכס סנדרו, שינה כיוון וחדר פנימה.

אמיר רמאני, בלם נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
ללא רחמים. גם רחמני הצטרף לחגיגה/GettyImages, Francesco Pecoraro

משחקי המחזור ה-18 באיטליה:

קרמונזה - מונצה (שבת, 16:00)
לצ'ה - מילאן (שבת, 19:00)
אינטר - ורונה (שבת, 21:45)
ססאולו - לאציו (ראשון, 13:30)
טורינו - ספציה (ראשון, 16:00)
אודינזה - בולוניה (ראשון, 16:00)
אטאלנטה - סלרניטנה (ראשון, 19:00)
רומא - פיורנטינה (ראשון, 21:45)
אמפולי - סמפדוריה (שני, 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully