וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלוני: "אם נדע לשמור על מסי, זה לא יהיה המונדיאל האחרון שלו"

מאמן ארגנטינה עדיין לא חושב על פרידה: "הוא מאושר בנבחרת", ומודה: "אין תחליף ללו סלסו". גוברים הסיכויים שדיבאלה יהיה כשיר

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

כל הסימנים מצביעים על כך שהמונדיאל בקטאר יהיה הגביע העולמי האחרון בהשתתפותו של ליאו מסי, אבל בארגנטינה עדיין מסרבים להכיר בכך. לקראת הטורניר שייפתח בעוד 11 ימים, טען מאמן ארגנטינה ליאונל סקאלוני שמסי מסוגל להמשיך במדים הלאומיים עוד מספר שנים, למרות שהוא כבר בן 35.

"יכול להיות שזה יהיה המונדיאל האחרון שלו, אבל אני מקווה מאוד שלא, ומאמין שלא. הוא מאושר לשחק בנבחרת, וכל עוד הוא משחק, הוא מסב אושר לא רק לארגנטינים, אלא לחובבי כדורגל בכל רחבי העולם", אמר סקאלוני לתקשורת המקומית. "אם נדע לשמור עליו, הוא ימשיך ללבוש את המדים הלאומיים, אולי אפילו ב-2026. עולם הכדורגל מתפלל לזה, אנחנו צריכים להמשיך ליהנות ממנו כמה שאפשר".

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה עם הקפטן ליאונל מסי. רויטרס
אופטימי. סקאלוני עם מסי/רויטרס

סקאלוני הודה שפנה למועדונים בהם משחקים שחקני הנבחרת וביקש לא לשתף את השחקנים במשחק האחרון לפני היציאה לקטאר - כולל את מסי. "אנחנו מנסים לגרום לזה לקרות, אבל זה קשה", אמר. בנוגע להיעדרות של ג'ובאני לו סלסו, מלך הבישולים בעידן סקאלוני ומי שנחשב לשותף הכי טוב של מסי בנבחרת, אמר המאמן: "אי אפשר למצוא לו תחליף אמיתי. אף אחד לא יכול למלא את התפקיד שלו בנבחרת, אבל ננסה להסתדר בלעדיו".

החדשות הטובות מבחינתו הן שעל פי הדיווחים האחרונים בארגנטינה, גוברים הסיכויים שפאולו דיבאלה יהיה כשיר. חלוץ רומא שפצוע בחודש האחרון כבר החל להתאמן חלקית, ומקווה להיות כשיר כבר למשחק הראשון בשלב הבתים נגד ערב הסעודית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מונדיאל 2022 ייצא לדרך ב-20 בנובמבר עם משחק בין קטאר לאקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully