וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת ארגנטינה: השותף הכי טוב של מסי מחוץ למונדיאל

החשש אומת: ג'ובאני לו סלסו, מלך הבישולים בעידן סקאלוני והפרטנר העיקרי של הקפטן על המגרש, לא כשיר לטורניר. למאמן נותרה דילמה אחת

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

שאיפותיה של נבחרת ארגנטינה לזכות במונדיאל לראשונה זה 36 שנים ספגו היום (שלישי) מכה קשה: החששות בנוגע לג'ובאני לו סלסו אומתו, ולפי דיווח ב"TyC" הקשר לא יהיה כשיר להשתתף בגביע העולם בקטאר בעקבות פציעה שספג לפני כשבועיים, שתאלץ אותו לעבור ניתוח.

מדובר בפגיעה מקצועית לא פשוטה לנבחרת של ליאונל סקאלוני, שכן מעבר לעובדה שלו סלסו הוא מלך הבישולים של האלביסלסטה מאז שהמאמן הנוכחי מונה, עם שבעה בסך הכל, מספר 20 של ארגנטינה הוא גם השותף הטוב ביותר של ליאונל מסי על המגרש. בעידן סקאלוני, אף שחקן בנבחרת לא קיבל מלו סלסו יותר מסירות מאשר מסי, כאשר במשחקים שנערכו מאז ספטמבר 2018, קשר ויאריאל הוא הכתובת השלישית הכי מועדפת על הקפטן כשזה מחפש למי למסור (אחרי רודריגו דה פול וליאנדרו פארדס).

מעבר לכך, לו סלסו הרכיב שלישיית קישור שרצה בעקביות מאז המונדיאל הקודם, לצד דה פול ופארדס - כששלושתם משחקים 71% מהדקות אצל סקאלוני, יותר מכל השחקנים האחרים בנבחרת. עבור הקשר הפצוע זהו מפח נפש עצום, לאור העובדה שב-2018 הוא היה אחד משלושה שחקנים בסגל שלא שותפו לשנייה אחת במונדיאל ברוסיה.

בארגנטינה הבינו במהלך השבוע האחרון כי לו סלסו צפוי להחמיץ את המונדיאל, אך קיוו שהבדיקות האחרונות שביצע ישאירו לו סיכוי להשתלב במהלך הטורניר, דבר שנשלל היום באופן סופי.

הבשורה בנוגע ללו סלסו, על פי ב"TyC", משאירה את סקאלוני עם התלבטות אחת בלבד לפתור לפני שהוא מפרסם את רשימת 26 השחקנים שיזומנו לגביע העולמי. מאמן אלופת דרום אמריקה יצטרך להחליט אם הוא מעוניין להוסיף שחקן הגנה תשיעי, כשבמקרה כזה יזומן חואן פוית מוויאריאל, שיכול לתפקד כבלם, מגן ימני ואפילו קשר אחורי, או לחילופין לכלול בסגל את אנחל קוראה, שחקן ההתקפה של אתלטיקו מדריד. קשר באייר לברקוזן, אקסקיאל פלאסיוס, צפוי להיכלל בסגל.

באשר לפאולו דיבאלה קיימת אופטימיות גדולה שחלוץ רומא יהיה כשיר למונדיאל, אחרי שהפציעה שספג בשריר הארבע ראשי בתחילת חודש אוקטובר איימה למנוע ממנו את ההשתתפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully