וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו הציע את עצמו לסיטי", אנצ'לוטי רוצה אותו בריאל מדריד

לקראת עוד מעבר ענק? בזמן שחלק מכלי התקשורת באיטליה מתעקשים שהפורטוגלי יישאר ביובנטוס ושפ.ס.ז' לא על הפרק, ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שהוא מחפש דרך החוצה. העיתונאי הקרוב אליו מצהיר: מאמן ושחקני ריאל דוחפים לקאמבק, אבל פרס מתמקד באמבפה

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

הקיץ שישנה סדרי עולם בכדורגל העולמי? אחרי המעבר המסעיר של ליאו מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן, גוברות הספקולציות על תפנית גם בקריירה של יריבו הנצחי בצמרת הענף, כריסטיאנו רונאלדו.

הבוקר (שלישי) עסוקה תקשורת הכדורגל העולמית בשמועות החדשות סביב עתידו של הפורטוגלי בן ה-36. אמנם ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה", שנחשב למקור אמין למדי, מתעקש שרונאלדו יישאר ביובנטוס ושהגברת הזקנה "לא קיבלה שום סימנים על עזיבה אפשרית שלו הקיץ" כשהוא מבהיר שהצטרפות מפתיעה למסי בפריז כלל לא עומדת על הפרק, אבל כלי תקשורת אחרים בטוחים שעתידו ביובה לא מובטח.

יובנטוס אמורה לשלם לרונאלדו שכר של כ-30 מיליון יורו בעונה הקרובה שתהיה האחרונה בחוזהו, והסכום מכביד מאוד על ראשי המועדון שעדיין מנסים להתמודד עם ההשלכות של משבר הקורונה. לפי "קוריירה דלו ספורט", רונאלדו הבין את הרמז וסוכנו ז'ורז'ה מנדש מגשש אצל קבוצות אחרות עשירות יותר. לפי הדיווח בעיתון האיטלקי, מנדש הציע את רונאלדו למנצ'סטר סיטי, שתשקול את האפשרות לנסות להעביר אותו לשורותיה אם המאמצים לרכוש את הארי קיין מטוטנהאם לא יישאו פרי.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער ניצחון לזכות יובנטוס. רויטרס
יובנטוס ממשיכה לבנות עליו? רונאלדו/רויטרס

כידוע, אלופת אנגליה עושה מאמצים כבירים בחודשים האחרונים כדי לצרף את קיין ומוכנה לשלם לטוטנהאם כ-150 מיליון יורו תמורתו, אולם עדיין לא ברור אם התרנגולים יסכימו למכור אותו. לפי שעה, מדווחים באנגליה שיו"ר טוטנהאם דניאל לוי נוטה להשאירו בקבוצה, מה שעשוי לפתוח את הדלת לרונאלדו.

במקביל, בספרד מתעקשים שגם האפשרות של קאמבק לריאל מדריד אפשרית. לפי אדוארדו אגירה, עיתונאי הנחשב למקורב לחלוץ, "הסטטוס של רונאלדו עשוי להשתנות בשבועיים הקרובים", כשגוברים הקולות הקוראים להחזירו לסנטיאגו ברנבאו, בו עשה חיל בתשע שנותיו בשורות ריאל לפני העזיבה ליובנטוס.

לטענתו של אגירה, קרלו אנצ'לוטי שמצוי ביחסים מצוינים עם רונאלדו מאז שאימן אותו בקדנציה הקודמת שלו על הקווים בבירת ספרד, הוא הכוח המניע מאחורי הקאמבק האפשרי. אנצ'לוטי שוחח בשבועות האחרונים עם רונאלדו ועם הסביבה הקרובה שלו, והבהיר שהוא מצידו מעוניין להחזיר אותו לקבוצה. לפי אגירה, גם בחדר ההלבשה של ריאל יישרו קו והבהירו שישמחו מאוד לקבל את רונאלדו בחזרה.

כריסטיאנו רונאלדו עם קרלו אנצ'לוטי, אפריל 2014. AP
יחזרו לשתף פעולה? רונאלדו ואנצ'לוטי/AP

אלא שכמו באופציית מנצ'סטר סיטי, גם במקרה של ריאל מדריד רונאלדו הוא רק ברירת מחדל: פלורנטינו פרס לא מתלהב מהאפשרות לצרפו, ומשקיע את כל מאמציו בהחתמת קיליאן אמבפה. רק אם המהלך להחתמת הכוכב הצרפתי של פריז סן ז'רמן לא יצלח, פרס ישקול בשנית את מועמדותו של רונאלדו.

בפורטוגל חיזקו את הדיווחים על ריאל מדריד, ולפי האתר SICNoticias, רונאלדו פנה לפרס באופן אישי בחודש מרץ האחרון והבהיר לו שיהיה מוכן לעשות "הקרבה כלכלית משמעותית כדי לחזור לריאל בקיץ". פרס הבהיר לו שהוא לא מעוניין באופציה הזו כרגע, ובאפריל האחרון העביר את אותו מסר בפומבי, כשהצהיר בריאיון לתקשורת הספרדית: "רונאלדו לא יחזור לריאל מדריד. יש לו חוזה ביובנטוס, וממילא אין שום היגיון בחזרה שלו. אני אוהב אותו מאוד, הוא תרם למועדון המון, אבל זה לא יקרה".

האם התמונה אכן תשתנה בקרוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully