וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל? "אמבפה ידרוש מאל חלאיפי לעזוב את פריז סן ז'רמן"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 8:57

בספרד טוענים שהכוכב קיבל כבר החלטה ויבשר אותה לבעלים בימים הקרובים. ריאל מדריד מצידה כבר מגבשת הצעה כספית לשחקן, שיהיה חופשי בקיץ הבא. וגם: מדוע הצרפתי נעדר מהמפגש הקבוצתי?

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 2:5/ספורט 1

חרושת השמועות לגבי עתידו של קיליאן אמבפה נמשכת ובזמן שהדיווחים על כך שהוא יעזוב את פריז סן ז'רמן לטובת ריאל מדריד הולכים ומתגברים אמש (ראשון) קיבלנו רמז נוסף לכך. אנדר ההרה הקשר הספרדי של הקבוצה חגג יום הולדת ומי לא הופיע? ניחשתם נכון. ליאו מסי וסרחיו ראמוס רשמו הופעה פומבית משותפת ראשונה, גם יתר הכוכבים כמו ניימאר, אנחל די מריה, מרקו וראטי ואשרף חכימי, אבל מי שלא הופיע היה הכוכב הצרפתי. הרבה מהעוקבים של אנדר הררה, שהעלה תמונה משותפת של החברים, תהו מדוע קיליאן אמבפה החליט לא להגיע לאירוע הזה והספקולציות סביב אמבפה רק התעצמו.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. Francois Mori, AP
"ידרוש לעזוב". אמבפה/AP, Francois Mori

בתקשורת הספרדית, או יותר נכון בתוכנית הפופולארית "אל צ'ירינגיטו" מדווחים שאמבפה דורש שיחה מיידית עם נאסר אל חלאיפי הבעלים הכל יכול של פריז, שבה הוא יבקש לעזוב באופן מיידי. ומה עם ריאל מדריד? ב"מארקה" מדווחים שהבלאנקוס מחכים לרגע הנכון כדי להתחיל במו"מ. בריאל מדריד ממתינים לפיצוץ הגדול בין אמבפה לפריז ואז ייכנסו למו"מ מעמדת כוח ואולי יוכלו להפחית את מחירו של השחקן, שכידוע בקיץ הבא יהיה שחקן חופשי.

מי חסר לכם בתמונה?

עוד מדווחים ב"מארקה" שהשבועיים הקרובים יהיו המכריעים, כאשר בתקופה הזו ריאל צפויה להגיש הצעה רשמית עבור השחקן הכי מבוקש בעולם יחד עם ארלינג הולאנד. בריאל מודעים כמובן לעובדה שהצרפתי יהיה שחקן חופשי בעונה הבאה, אבל גם יודעים שבקיץ הבא יהיה יותר קשה להשיג אותו משום שקבוצות כמו ליברפול וגם צ'לסי הוזכרו כמועמדות להיכנס לתחרות עליו.

כידוע, אמבפה פתח את העונה כרגיל עם פריז סן ז'רמן. הוא עדיין לא זכה לשתף פעולה עם מסי, אבל נראה טוב במשחקים נגד טרואה (בישול) ושטרסבורג (שער ובישול). איך שזה נראה כרגע, בליגת האלופות אמבפה ישחק כנראה עם קארים בנזמה במדים הלבנים. ימים יגידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully