וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה צפוי למסור לפ.ס.ז' את החלטתו בשני: "נתן תשובה לכל מי ששרק לו בוז"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 9:15

אחרי שנתקל בקריאות מצד אוהדי פ.ס.ז', החלוץ הצטיין בניצחון על שטרסבורג. בספרד טוענים שהסיכויים שיעבור לריאל גוברים, פוצ'טינו משדר עסקים כרגיל: "צריכים שימשיך ככה". במדריד עקצו את מסי: "חושב רק על כסף"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

פסטיבל ליאו מסי בפריז סן ז'רמן נמשך אמש כשהכוכב הארגנטינאי הוצג בפארק דה פראנס - ביחד עם שאר השחקנים החדשים - לפני המשחק נגד שטרסבורג, שהיה הראשון של הקבוצה בבית העונה. אלא שבמהלך החגיגות, תשומת הלב ניתנה גם לקיליאן אמבפה, או יותר נכון לאוהדים הרבים ששרקו לעברו וקראו לו בוז.

אמבפה רוצה לעזוב, ריאל מדריד מחזרת, השייח נאסר אל חלאיפי שולח מסרים, התקשורת מפרסמת ספקולציות ובקצה השרשרת נמצאים האוהדים והשריקות. אבל החלוץ לא התרגש והצטיין עם שער ובישול ב-2:4.

"לא שמעתי את שריקות הבוז, ובכל מקרה אני מרוצה מאוד מקיליאן. הוא לא התייחס למה שקרה והציג יכולת טובה מאוד, אנחנו צריכים שימשיך ככה", ניתח מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו את ההופעה של הכוכב הצרפתי, והצהיר: "הוא מרוכז במטרות שלנו".

ב"לאקיפ" כתבו: "אמבפה עדיין מתלבט לגבי עתידו וזה כנראה מרגיז חלק מהאוהדים. הוא שמע את השריקות וקריאות הבוז, אבל זה כלל לא הפריע לו. אמבפה היווה איום בלתי פוסק על הגנת שטרסבורג, כבש, בישל ויצר מצבים. הוא סיפק תשובה מצוינת לשריקות".

ב"פוט מרקטו" בחרו באמבפה לשחקן המצטיין עם ציון 7: "הגאון הצרפתי ספג שריקות, אבל לקח את המושכות, בעיקר במחצית הראשונה".

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
האיש של פריז סן ז'רמן אתמול. אמבפה/רויטרס

אחרי המשחק נמשך מחול השדים, כשכלי התקשורת בספרד יישרו קו וטענו כי אמבפה ימסור את החלטתו הסופית - להישאר בפ.ס.ז' או ללחוץ על מעבר מיידי לריאל מדריד - כבר ביום שני הקרוב. עדיין לא ברור אם אמבפה מתכוון למסור את החלטתו לפ.ס.ז' באופן דיסקרטי או שמא יודיע על כך בצורה פומבית ברשתות החברתיות, אבל לפי הדיווחים בספרד, הסיכויים שירצה לעבור לריאל מיידית הולכים וגדלים.

פאבלו סראביה שכבש את השער האחרון במשחק מבישול של אמבפה, הוזכר בימים האחרונים שוב ושוב כאחד מהשחקנים שיעזבו בצל ההגעה של מסי. אתמול הוא אמר: "הודיתי לקיליאן על הבישול ואמרתי לו שזה היה מאוד חשוב לי, כי המצב לא פשוט. מאוד חשוב לנו להמשיך לנצח. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית, אבל העיקר שצברנו שלוש נקודות".

ליאונל מסי מוצג כשחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
"חושב רק על כסף"? מסי אתמול/רויטרס

עדיין לא ברור מתי יוכל מסי לערוך את הופעת הבכורה שלו, אבל בינתיים יש בספרד כבר מי שמבקר אותו. תומאס רונסרו, כתב "אס" ואוהד מפורסם של ריאל מדריד, הקניט את הפרעוש ואמר אתמול: "כל מה שהוא חושב עליו זה כסף, כסף, כסף...בואו לא נשלה את עצמנו עם מחשבות על הרומנטיקה בכדורגל. כסף הוא השיקול היחיד שגרם למסי לעזוב את ברצלונה. אני עצוב, כי רציתי שיישאר בברצלונה - פשוט הרבה יותר כיף לנצח אותה איתו. אבל נמאס לו מברצלונה, הוא כבר השתעמם מלספוג שמיניות ורביעיות בליגת האלופות".

לדבריו של רונסרו, "עושים ממסי יותר ממה שהוא באמת. ראיתי לפחות ארבעה שחקנים טובים ממנו בימי חיי. כריסטיאנו רונאלדו, אמיליו בטוראגניו, דייגו מראדונה וגם אלפרדו די סטפנו - כולם היו גדולים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully