וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה "בדרך הבטוחה למלכות השערים", אמבפה ישלים טריו "מפחיד"? ריאל חוגגת, ומפנטזת

מסי וראמוס כבר לא גונבים את אור הזרקורים מבנזמה, הפציעות כבר לא מפריעות להזאר. אחרי ה-1:4 על אלאבס במחזור פתיחת העונה, הבלאנקוס מחכים לכוכב פ.ס.ז': "ייצור שלישייה התקפית בלתי ניתנת לעצירה"

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

ריאל מדריד התמלאה באופטימיות מחודשת אחרי ה-1:4 אמש (שבת) על אלאבס במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית. הבלאנקוס אמנם חוו קיץ מעט משונה וכמעט נטול רכש, אבל קארים בנזמה שכבש צמד ממשיך להיות אי של יציבות, ואליו חבר אמש גם אדן הזאר שבישל לו את הראשון, היה פעיל בהתקפה ונראה כמי שסוף סוף מסוגל להתחיל לעמוד ברף הציפיות הגבוה ממנו.

"להגדיר את בנזמה בתור חלוץ עושה לו עוול. זה לא הוגן, כי הוא הרבה יותר מזה", הילל מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי את הכוכב הצרפתי. "הוא שחקן הרבה יותר שלם ביחס לקדנציה הקודמת שלי כמאמן פה. הוא השתפר מאוד בכל האספקטים של המשחק, והופך את הקבוצה לשלמה עם קריאת המשחק שלו והיכולת שלו לשמור על הכדור. גם בחדר ההלבשה ההתנהלות שלו יוצאת דופן".

בתקשורת הספרדית העריכו אחרי המשחק שקארים בנזמה יקטוף העונה בקלות את תואר מלך שערי הליגה, וב"מארקה" ציינו ש"בלי מסי ורונאלדו שיאיימו עליו ובלי סרחיו ראמוס שיבעט את הפנדלים של ריאל, הדרך של בנזמה להפוך לפיצ'יצ'י נראית סלולה".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. Alvaro Barrientos, AP
"טריו קסום? אנחנו מעדיפים קבוצה קסומה". ריאל חוגגת עם בנזמה/AP, Alvaro Barrientos

אבל לא רק היכולת של בנזמה מעודדת את הבלאנקוס, אלא גם זו של אדן הזאר שפתח בהרכב, היה פעיל בהתקפה ובישל לבנזמה את השער הראשון בנגיעה רכה בעקב. "אדן סיפק משחק שלם. אני מרוצה מאוד ממנו, הוא וגארת' בייל היו יוצאים מהכלל", החמיא אנצ'לוטי.

הזאר שמקווה לרשום עונה כשירה סוף סוף, אמר בסיום ש"הפציעות לגמרי מאחורי, הוצאתי אותן מהראש שלי", וכשנשאל על הטריו החדש בהתקפה של ריאל, כולל אותו, את קארים בנזמה ואת גארת' בייל שהראה סימני חיים, אמר: "שלישייה קסומה? אני מעדיף קבוצה קסומה, וככה נראינו הערב".

כמובן שבריאל ממשיכים לעסוק גם בעתידו של קיליאן אמבפה. בכלי התקשורת יישרו אמש קו ודיווחו כי כוכב פריז סן ז'רמן ימסור את החלטתו לקבוצה הצרפתית ביום שני, כשהוא נותן עדיפות לריאל מדריד, ומקווה להימכר לספרד למרות שנותרה לו עונה נוספת בחוזה. חבר הנהלת ריאל אמיליו בוטראגניו אמר אמש: "יש לנו הרבה כבוד לקיליאן ולפ.ס.ז' ולא נדבר על שחקן שלא משחק בריאל מדריד כרגע", אבל ב"מארקה" כבר מפנטזים על שיתוף הפעולה בהתקפה וציינו: "עם איך שהזאר נראה, ריאל תוכל להציג טריו התקפי מפחיד. בנזמה, אמבפה והזאר - זה נשמע לא רע בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully