וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד פתחה את העונה עם 1:4 בחוץ על אלאבס

הבלאנקוס נהנו מצמד של קארים בנזמה הנהדר (48 ו-62) בדרך לשלוש נקודות במחזור הפתיחה. נאצ'ו (56) ו-ויניסיוס (90+2) הוסיפו

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

הליגה הספרדית יצאה לדרך כבר בשישי עם ניצחונה של ולנסיה, שגברה 0:1 על חטאפה. הערב (שבת) פתחה ריאל מדריד את העונה בצורה חלקה כשהשיגה ניצחון 1:3 בחוץ על אלאבס. במשחק נוסף נפרדו אוסאסונה ואספניול ב-0:0. מוקדם יותר, נפרדו קאדיס ולבנטה ב-1:1. זו הייתה גם התוצאה במשחק בין מאיורקה לבין בטיס.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
כבש צמד לזכות הבלאנקוס. בנזמה/רויטרס

אלאבס - ריאל מדריד 4:1

הבלאנקוס פתחו את העונה בצורה חלקה, למרות שבמחצית הראשונה העסק נראה מעט חורק. גארת' בייל ואדן הזאר שלא ממש מצאו את מקומם בעונה החולפת פתחו בהרכב והיו רשומים על שני איומים לעבר שער היריבה. במחצית השנייה נרשמה התעוררות מצד השחקנים של קרלו אנצ'לוטי. בדקה ה-48 שלח לוקאס ואסקס כדור רוחב מצד ימין, שהגיע לאדן הזאר. הבלגי השאיר בעקב לקארים בנזמה, שכבש מקרוב את הראשון של הבלאנקוס.

שמונה דקות לאחר מכן סידר לוקה מודריץ' לנאצ'ו את השער השני של האורחת. בדקה ה-62, בנזמה כבר השלים צמד לאחר שניצל ערבובייה בהגנה הבאסקית ושוב כבש מקרוב. המארחת הצליחה להשיג פנדל, אותו שלח חוסלו פנימה (64), אך לא הצליחה לעשות מעבר וראתה כיצד המחליף ויניסיוס נוגח מקרוב את הרביעי של האורחת בתוך תוספת הזמן.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן אלאבס פרה פונס. רויטרס
היה אקטיבי מאוד והוחלף. בייל/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 7: לואיס ריוחה מצא את עצמו עם מרחב להתקדם ומסף הרחבה בעט כדור לא מספיק חזק שנקלט בקלות על ידי קורטואה.
  • דקה 17: לוקה מודריץ' חטף כדור ליד רחבת היריבה ומסר לאדן הזאר. הבלגי ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור פספס במעט את המסגרת.
  • דקה 20: גארת' בייל בעט ממרחק של קצת יותר מ-20 מטרים, אך הכדור שלו יצא החוצה.
  • דקה 32: קארים בנזמה השתלט על כדור בצד ימין של רחבת אלאבס, חתך למרכז וניסה לסובב כדור לפינה הרחוקה, אך הכדור שלו יצא החוצה.
  • דקה 38: ערבוביה בהגנת ריאל הותירה את פרה פונס לבדו מול טיבו קורטואה, אך שחקן אלאבס בעט כדור לא טוב שעלה מעל המסגרת.
  • דקה 48: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: כדור רוחב של לוקאס ואסקס מצד ימין הועבר על ידי אדן הזאר בעקב לקארים בנזמה שכבש מקרוב את הראשון של האורחת.
  • דקה 56: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:2: לוקה מודריץ' מצא בבישול נהדר את לוקאס ואסקס, ושחקן הבית של הבלאנקוס כבש את השער השני שלהם במשחק.
  • דקה 62: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:3: הכנסת כדור של ואלוורדה יצרה ערבובייה ברחבת הבאסקים, וקארים בנזמה ניצל זאת כדי לכבוש את השלישי של הבלאנקוס והשני שלו במשחק.
  • דקה 64: גול! אלאבס מצמקת ל-3:1: אדר מיליטאו החזיר כדור בצורה לא טובה לקורטואה, והבלגי נאלץ להכשיל ברחבה את סזאר גראדו. חוסלו ניגש לביצוע הבעיטה ושלח אותה פנימה.
שחקן ולנסיה קרלוס סולר. Aitor Alcalde, GettyImages
ולנסיה פותחת עונה עם שלוש נקודות. סולר/GettyImages, Aitor Alcalde

ולנסיה - חטאפה 0:1

אחרי עונה לא פשוטה וקיצוצים נרחבים, העטלפים החלו את העונה בצורה חיובות מבחינתם, זאת למרות שהיו בעשרה שחקנים החל מהדקה השלישית, אז ראה הוגו גיאמון כרטיס אדום ישיר לאחר הכשלה גסה. על אף זאת, קרלוס סולר הצליח להעלות את המארחת ליתרון שמונה דקות לאחר מכן בפנדל, ומכאן נלחצה ולנסיה לשערה. 15 בעיטות בעטו שחקני חטאפה לעבר השער של המארחת, אך רק פעמיים הצליחו לפגוע במסגרת - מבלי שהכניעו את השוער הצעיר גיורגי ממרדאשווילי בהופעת הבכורה שלו. גם אריק קבאקו האורח הורחק (76) ופפה בורדלאס ניצח במשחקו הראשון כמאמן ולנסיה את האקסית שלו.

משחקים נוספים

קאדיס - לבנטה 1:1

כבש ללבנטה: חוזה לואיס מוראלס (39). כבש לקאדיס: אלפונסו אספינו (90+7).

מאיורקה - ריאל בטיס 1:1

כבש למאיורקה: בריאן אוליבן (25). לבטיס: חואנמי (59).

אוסאסונה - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully