וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין על חדר ההלבשה בברצלונה: "40 שנה בכדורגל לא ראיתי דבר כזה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 7:22

מאמן ברצלונה לשעבר טוען שהחוויה במועדון הוציאה לו את החשק לחזור לכדורגל, מספר על הקבוצה המפוררת, העביר ביקורת מרומזת על מסי ואמר: "הפסדנו את האליפות בגלל שריאל מדריד קיבלה שישה פנדלים"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

קיקה סטיין, מאמן ברצלונה לשעבר (בין ינואר לאוגוסט 2020), מספר שאחרי התקופה שלו בבארסה הוא איבד כל מוטיבציה לחזור לאמן, ולא שוכח את המצב הרע שהיה בקבוצה. "איבדתי כל עניין באימון", הוא אומר על החוויה שעבר, "מה שמצאתי בברצלונה לא ראיתי ב-40 שנה בכדורגל".

סטיין ספג עם בארסה את התבוסה 8:2 מול באיירן מינכן בליגת האלופות. הוא טוען: "ידענו שהקבוצה לא במצב טוב, ברצלונה סבלה במשך הרבה שנים, כולם ראו את זה. באתי לברצלונה כי לא היה להם אף אחד אחר, וזו הייתה ההזדמנות היחידה בחיים שלי לאמן אותה". לדבריו, "הכדורגל שראיתי בשנים האחרונות זה לא הכדורגל שהתאהבתי בו".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
דיכאון שלא ישכח. קיקה/GettyImages
ליאונל מסי אחרי ה-8:2 של ברצלונה מול באיירן מינכן. AP
יום קשה למועדון. מסי אחרי השמינייה/AP

סטיין סיפר על בארסה בתקופתו ש"בחיים שלי לא ראיתי חדר הלבשה כזה, לא בנבחרת ולא באתלטיקו. זה היה משהו אחר. זה גרם לי להלם. יש הרבה דברים שאתה לא יכול לשלוט עליהם. אתה מוצא את עצמך בחדר הלבשה שהוא לא שמח. ומה שראיתי שם, אני אומר לכם - לא ראיתי ב-40 שנותיי בכדורגל". כמו כן, קיקה נזכר למה הקבוצה שלו איבדה את האליפות לריאל מדריד: "הפסדנו לריאל 2:0 בברנבאו, אבל יכולנו לכבוש שלושה שערים... ויניסיוס כבש שער ואני לא יודע איך, זה פגע בפיקה ועבר את השוער... והפסדנו את הליגה כי ריאל מדריד קיבלה ששה פנדלים, ואנחנו עברנו תקופה קשה". על השמינייה מבאיירן אמר: "המצב לפני באיירן היה רע. הרבה חוסר שביעות רצון מההנהלה. בסוף זה הוביל להתרסקות. אחרי השער הרביעי כולם קרסו. זאת הייתה הצטברות של שנים. המועדון הזה זקוק לשיפוץ".

כמו כן, סטיין העביר ביקורת מרומזת על ליאו מסי, ואמנם לא ציין את שמו, אבל אמר בריאיון: "הרבה פעמים שאלתי את עצמי, האם שווה שיהיה לך מספר 10, שיכול לגמור את המשחק בפעולה גאונית, ובשאר המשחק לנוח ולהיעלם? אתה מעדיף שחקן כזה, שלא רץ ולא עושה הגנה, ולקבל שער כי השחקן לא ירד? זה יכול לייצר בעיות עבורך". עם זאת, כשנשאל מפורשות על מסי, קיקה אמר: "אמרתי הרבה פעמים, מבחינתי הוא השחקן הגדול בהיסטוריה, או לפחות ממה שאני ראיתי".

סטיין הוסיף שברצלונה עדיין לא שילמה לו את הכסף שהיא חייבת לו: "עברה שנה ולא קיבלתי את הכסף. אבידאל היה אצלי וביקש ממני לוותר על הכסף כי המועדון בבעיה. אחרי הבחירות לאפורטה ניסה לדבר איתי כמה פעמים, הוא היה מאוד נחמד, אמר שישלח לי הצעה לפיצוי, אבל לא שמעתי ממנו". כשנשאל מה הרגיש כשראה את מסי עוזב, ענה בחיוך: "שאולי עכשיו יהיה להם כסף לשלם לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully