וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ערך אימון בכורה בפריז, יקבל תשלום במטבעות וירטואליים?

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 18:45

בצרפת חשפו שהכוכב החדש ישתכר כ-41 מיליון יורו נטו לעונה, אך חלק מהתשלום יבוצע במטבעות קריפטו. וגם: כמה חולצות שלו כבר נמכרו? דיווחים חיים

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

מעברו של ליאונל מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן ממשיך להכות גלים בעולם הכדורגל. לאחר שהפרעוש כבר הוצג במדי קבוצתו החדשה. הכוכב החדש של סגנית אלופת צרפת כבר התייחס במסיבת עיתונאים לעזיבת ברצלונה וההגעה לבירת צרפת. במהלך היום נמשיך להביא את כל הכותרות והידיעות על המעבר שהרעיד את הכדורגל העולמי.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

17:43: מסי נפגש עם חבריו החדשים לקבוצה והמצלמות דאגו לנציח - איך לא - בעיקר את החיבוק החם עם סרחיו ראמוס. שניים מהסמלים הגדולים של הליגה הספרדית ב-15 השנים האחרונות, שהיו יריבים מרים, משתפים כעת פעולה.

14:00: אחרי כל התמונות, החיוכים לאוהדים והטירוף, ליאונל מסי ערך אימון ראשון בפריז סן ז'רמן. הקבוצה העלתה לרשת החברתית סרטון של האימון הראשון של הארגנטינאי, בו השתתפו גם ניימאר, קיליאן אמבפה ואנחל די מריה.

עוד בוואלה! ספורט

אל חלאיפי: "אמבפה רצה קבוצה תחרותית, עכשיו אין לו שום תירוץ לעזוב"

לכתבה המלאה

צפו באימון הבכורה של מסי בפריז

12:45: אחרי שבצרפת חשפו את פרטי החוזה של מסי, כעת ישנם דיווחים שבמסגרת ההסכם עמו, חלק מהתשלום שיבוצע למסי יהיה במטבעות קריפטו - כסף וירטואלי שמייצרת בין היתר גם הספונסרית של המועדון.

10:30: מסי סיפר בריאיון ל-BBC על הרגעים הדרמטיים במשפחה ברגע שהבינו שהוא לא ממשיך בברצלונה: "אבא שלי הגיע אליי הביתה, הוא היה בבוקר בפגישה עם לאפורטה. ואז הוא מספר לי את הבשורה. הייתי צריך להתכונן איך לספר לאנטונלה, ואז כמובן לילדים. אמרתי לה. בכינו. נעצבנו, התאוששנו, וניסינו לחשוב איך לבשר את זה לילדים בדרך הכי טובה. בדצמבר כבר אמרנו להם שאנחנו נשארים בברצלונה, וידענו שזה יהיה להם קשה, במיוחד לתיאגו... תיאגו הוא כמוני, גם אם הוא כואב בפנים הוא לא מראה את זה החוצה, אבל זה לא משהו רציני מדי, הם יסתגלו, זו חוויה חדשה והם יתפתחו ממנה".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מוצג במסיבת עיתונאים. רויטרס
ירוויח סכומי עתק, גם בגילו המתקדם. מסי/רויטרס

8:15: ליאונל מסי הסעיר את הכדורגל העולמי כשחתם בפריז סן ז'רמן, אבל כמה באמת הוא ירוויח? אחרי כמה סכומים שנזרקו לאוויר, ב"לה פריזיאן" חשפו את השכר המדויק שהארגנטינאי ירוויח. לפי הפרסום מסי יהיה המשתכר מספר 1 בקבוצה וזה לא מובן מאליו במועדון שבו משחקים קיליאן אמבפה וניימאר שצעירים ממנו. הארגנטינאי ירוויח 41 מיליון נטו בכל אחת משתי העונות בחוזה שלו.

מסי היה אמור לחדש חוזה בברצלונה עם שכר של 35 מיליון לשנה, אך המו"מ טורפד ברגע האחרון בגלל החוקים הנוקשים של הליגה הספרדית. מסי הפך בכל למשתכר הגבוה בהיסטוריה של הליגה הצרפתית ועל פי הדיווח גם קיבל מענק חתימה שמן במיוחד בסך 40 מיליון יורו. כזכור, אתמול פורסמו דיווחים שאמבפה ממורמר מאז ההחתמה של מסי וייתכן שאחת הסיבות למרמור הזה היא העובדה שמסי ירוויח יותר ממנו.

כזכור, אתמול דווח בצרפת ובספרד שעל אף הגעת מסי, קיליאן אמבפה הבהיר להנהלת פ.ס.ז' שהוא לא מתכוון לחדש חוזה ושהוא רוצה לעבור לריאל.

6:12: טירוף החולצות של מסי: פריז סן ז'רמן הוציאה 150 אלף חולצות של הקבוצה עם שמו של ליאונל מסי, והמלאי כולו אזל תוך חצי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully