וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי: "אמבפה רצה קבוצה תחרותית, עכשיו אין לו שום תירוץ לעזוב"

נשיא פ.ס.ז' שלח מסר לכוכב המתנדנד במסע"ת להצגת מסי: "עכשיו הוא לא יוכל למצוא קבוצה איכותית יותר". פייר פליי? "תמיד עמדנו בו"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

בצל פסטיבל החתימה של ליאו מסי בפריז סן ז'רמן, הכדורגל העולמי כולו עוקב בעניין אחרי ההתפתחויות סביב קיליאן אמבפה. כוכב נבחרת צרפת אמנם חתום לעונה נוספת בקבוצה מבירת פריז, אבל השמועות והדיווחים על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד צוברים תאוצה, במיוחד אחרי הצטרפותו של מסי.

אמבפה שסירב להאריך את חוזהו בפ.ס.ז' במשך חודשים ארוכים, קיבל היום (רביעי) מסר מנשיא המועדון נאסר אל חלאיפי, שאמר במסיבת העיתונאים להצגתו של ליאו מסי: "קיליאן אמר בגלוי שכדי להישאר, הוא רוצה לוודא שתהיה לנו קבוצה תחרותית. עכשיו זה כבר ברור שהוא לא ימצא קבוצה יותר תחרותית מפ.ס.ז'. אין לו שום תירוץ או ברירה, הוא חייב להאריך את החוזה".

בנוסף, התייחס אל חלאיפי לסימני השאלה בנוגע לעמידה של הקבוצה בחוקי הפייר פליי, והבהיר ש"כל צעד שאנחנו עושים נבחן עד לפרטי פרטים על ידי האנשים שלנו. אנחנו בודקים את עצמנו כל הזמן, וגם במקרה הזה, אם מסי יושב כאן לידי, סימן שזה אפשרי. תמיד עמדנו בחוקים".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מוצג במסיבת עיתונאים עם נאסר אל חלאיפי. רויטרס
לא יודע שובע. אל חלאיפי עם מסי/רויטרס

גם מסי התייחס להישארותו של אמבפה כעובדה מוגמרת, ואמר ש"אני מאושר לשחק לצד שחקנים כמו ניימאר ואמבפה. זה משוגע, הם שניים מהשחקנים הכי טובים בעולם. תמיד כיף לשחק עם שחקנים טובים".

הכתב הבכיר פבריציו רומאנו העריך הבוקר שאמבפה יישאר בכל מקרה בפ.ס.ז' בעונה הקרובה וישלים את חוזהו. יחד עם זאת, הבהיר ש"יש סיכוי טוב שבקיץ הבא הוא יעבור לריאל מדריד כשחקן חופשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully