וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ליאונל מסי חתם לשנתיים בפריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 23:45

הבלתי ייאמן קרה: קצת אחרי שנחת בפריז, הכדורגלן האגדי חתם רשמית בקבוצת הכוכבים וישתף פעולה עם ניימאר, אמבפה, ראמוס ודונארומה. צפוי להרוויח כ-35 מיליון יורו נטו לעונה (לא כולל בונוסים). מסי: "המועדון והחזון שלו משתלבים בצורה מושלמת עם האמביציות שלי"

פריז סן ז'רמן מודיעה על חתימתו של ליאונל מסי/מתוך טוויטר

עד לפני שבוע התסריט הזה נשמע בידיוני, אבל היום (שלישי) זה הפך להיות רשמי: ליאונל מסי, השחקן הכי גדול בתולדות ברצלונה, חתם לשנתיים בפריז סן ז'רמן עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, חוזהו המקורי של הפרעוש אצל הקטלאנים הסתיים בסוף יוני. אחרי שכבר הושג סיכום להארכת חוזהו במועדון הקטלאני, המו"מ התפוצץ בגלל מחלוקת עם הליגה הספרדית, ופריז הייתה זו שניצלה את ההזדמנות כדי לשים את ידה על הכדורגלן, שלדעת רבים נחשב לגדול בכל הזמנים.

מסי, שהרוויח סכומי עתק בקדנציה האחרונה שלו בברצלונה, לא יהיה "מקופח" גם בפריז ולפי הדיווחים הוא צפוי להרוויח 35 מיליון יורו נטו לעונה בצרפת (לא כולל בונוסים). מסי יקבל מענק חתימה עצום בסך של 25 מיליון יורו, ובהתחשב בחוקי המס בצרפת, עלותו הכוללת מבחינת פ.ס.ז' תעמוד על 63 מיליון יורו בשנה. הארגנטינאי, שילבש את החולצה מספר 30, יחזור לשתף פעולה עם ניימאר ויפגוש בפריז הרבה כוכבי על כמו ניימאר, קיליאן אמבפה (אם יישאר), סרחיו ראמוס יריבו הגדול מריאל מדריד, ג'יג'י דונארומה שנבחר לשחקן המצטיין ביורו האחרון, אנחל די מריה חברו לנבחרת ארגנטינה וג'ורג'יניו ויינאלדום קשר נבחרת הולנד שהגיע גם הוא הקיץ מליברפול.

ליאונל מסי מחוץ למלון בפריז לקראת הצטרפותו לקבוצת פריז סן ז'רמן. רויטרס
הבכי במסע"ת של ברצלונה התחלף בחיוך גדול. מסי עם החולצה של פריז/רויטרס

"אני חסר סבלנות להתחיל בפרק החדש בקריירה שלי בפריז", אמר מסי לאתר הרשמי, "המועדון והחזון שלו משתלבים בצורה מושלמת עם האמביציות שלי. אני יודע כמה כישרוניים השחקנים והצוות המקצועי שפה. אני נחוש לבנות לצידם משהו מיוחד עבור המועדון והאוהדים. אני לא יכול לחכות להתחיל לשחק בפארק דה פראנס".

בעלי פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי אמר: "אני נרגש שליאונל מסי בחר להצטרף אל פריז סן ז'רמן ואנחנו גאים לקבל אותו לפריז יחד עם משפחתו. הוא לא הסתיר את התשוקה שלו להמשיך לשחק ברמות הגבוהות ביותר ולזכות בתארים. השאיפות של המועדון הן כמובן זהות. התוספת של ליאו לסגל הנהדר שלנו מאשר את הרלוונטיות וההצלחה של הצוות שלנו. יחד עם המאמן הנהדר שלנו והצוות שלו, אני מצפה לראות את הקבוצה עושה היסטוריה בשביל כל האוהדים שלנו ברחבי העולם".

עוד בוואלה!

אחרי החתמת מסי: פריז תשלם מעל 300 מיליון יורו בשנה על שכר שחקנים

לכתבה המלאה

זה אמיתי: פריז מודיעה על מסי

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. פריז סן ז'רמן, אתר רשמי
מסי במדי פריז סן ז'רמן/אתר רשמי, פריז סן ז'רמן

מסי, 34, גדול שחקני ברצלונה בכל הזמנים, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2004 וזכה עם הקבוצה בעשר אליפויות ובארבעה גביעי אירופה, כאשר בארון התארים שלו ניתן למצוא גם שבע זכיות בגביע הספרדי. מסי הוא כמובן מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם לא פחות מ-474 שערים ב-520 הופעות בסך הכול. הארגנטינאי שיתף כבר פעולה בהצלחה עם ניימאר בבארסה בין השנים 2013 ל-217 וב-2015 השניים זכו ביחד בטרבל (אליפות, גביע וליגת האלופות) תחת לואיס אנריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully