וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: ליאונל מסי עוזב

דרמה בקטלוניה: הבלאוגרנה הודיעו כי הכוכב הארגנטינאי לא הגיע לסיכום על חוזה חדש ולא יחזור אל הקבוצה. "שני הצדדים מצטערים מאוד על הצורה בה זה נגמר והעובדה שהרצונות של השחקן והמועדון לא יכלו להתממש", נמסר. פ.ס.ז' תחתימו?

תקציר הפסדה של ברצלונה 2:1 בהכנה מול רד בול זלצבורג/ספורט1

דרמת ענק בברצלונה. אחרי שמוקדם יותר דווח היום (חמישי) כי הקבוצה לא מגיעה לסיכום עם ליאונל מסי, כעת הודיעו הקטלאנים על עזיבתו של הכוכב באופן מיידי. למעשה, מסי לא מחזיק בכלל בחוזה בבארסה, הוא שחקן חופשי ולכן לא עוזב את הקבוצה, אלא פשוט לא חוזר אליה.

ברצלונה הודיעה: "למרות שהיה הסכם בין ברצלונה לליאו מסי והייתה כוונה לחתום על החוזה החדש היום, זה לא יהיה אפשרי בשל המכשולים הכלכליים והמבניים (התקנות של הליגה הספרדית). בשל המצב הזה, ליאונל מסי לא יישאר בברצלונה. שני הצדדים מצטערים שבסופו של דבר הרצונות של השחקן ושל המועדון לא יתממשו. בארסה רוצה להודות לשחקן על התרומה שלו למועדון ומאחלת לו כל טוב בחייו האישיים והמקצועיים". מחר ב-12:00 יערוך נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה מסיבת עיתונאים בנושא.

ליאונל מסי בברצלונה:

778 הופעות, 672 שערים, 305 בישולים, 6 זכיות בבלון ד'אור

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
נפרד מברצלונה. מסי/רויטרס

ב"מארקה" טוענים כי בכמה דרגים של המועדון מנסים למצוא פתרון למצב. היום נערכה ארוחה בין בכירים בברצלונה לבין נציגים של מסי, ולפי הדיווח השיחה באותה ארוחה לא הייתה קלה והצדדים לא הגיעו להסכמות. "בסיום הארוחה נראה כי מסי מעולם לא היה רחוק יותר מהארכת החוזה", נכתב.

לפי "אס", "עד לא מזמן נראה היה שנותרו רק כמה פרטים אחרונים לסגור, אך המצב נהיה מדאיג מאוד אחר הצהריים. בחדר ההלבשה כבר הרימו ידיים לגבי האפשרות שימשיך בעונה הבאה". עוד נכתב ב"מארקה" כי כעת כל צורת העבודה בברצלונה עשויה להשתנות, כאשר התכניות לשחרור שחקנים לצורך פינוי מקום לשכר החדש של מסי והתכניות להבאת רכש בקיץ נסובו סביב התכנון כי הפרעוש יאריך את חוזהו. המנכ"ל של הקטלאנים פראן רוורטר היה נחוש ובטוח בעצמו לכל אורך הדרך, אך כעת נראה כי האתגר שעומד בפניו ובפני המועדון הוא עצום.

גם ב-RAC1 דיווחו כי הפרעוש לא מרוצה מהמצב המקצועי של הקבוצה וגם עקב המצב הכלכלי אליו נקלעה. עם זאת, חלק מהעיתונאים הבכירים ביבשת עדיין נשמעו מסויגים. לפי פבריציו רומאנו, "יש בעיות חדשות במגעים, אבל מסי וברצלונה ימשיכו בשיחות"; עמיתו ריהאד רחמן הוסיף: "אני מסרב להאמין שהשיחות פוצצו לחלוטין. יש הבדל בין זה ובין כמה מחסומים בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully