וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני פריז סן ז'רמן עודכנו שמסי חותם, עורך דינו כבר בצרפת

בצרפת מדווחים שאנשי המועדון כבר דווחו שהעסקה סגורה, אביו של הארגנטינאי כבר נמצא בעיר כדי לסגור את הפרטים, מסי עצמו ידבר במסיבת עיתונאים ביום ראשון. מאמן ברסט: "הוא גורם לי לזקפה"

תקציר הפסדה של ברצלונה 2:1 בהכנה מול רד בול זלצבורג/ספורט1

ביום חמישי הודיעה ברצלונה שליאונל מסי עוזב אותה וכמובן שמיד החל מחול שדים שכלל אינספור ידיעות, עדכונים, חדשות ושמועות בנוגע לכוכב הגדול. העדכונים האחרונים דיברו על כך שהוא כבר סיכם בפריז סן ז'רמן ועכשיו מחכים כולם בדריכות שיא להודעה הרשמית של סגנית אלופת צרפת. הארגנטינאי אמור לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וירוויח 40 מיליון יורו נטו לעונה. בינתיים, נלווה אתכם עם כל הדיווחים והשמועות.

  • 22:10: מאמן ברסט מישל דר זקריאן התייחס להגעתו הצפויה של מסי לליגה הצרפתית וסיפק ציטוט ביזארי ומשעשע כשאמר: "אומרים שיש לנו ליגה לא משהו, אבל אם נביא שחקן כמו מסי זה יהיה יוצא מהכלל. אני לא הולך להיות מנומס כאן, אבל הוא (מסי) גורם לי לזקפה".
  • 20:20: ב"לה פריזיאן" מדווחים: שחקני פריז סן ז'רמן וכל עובדי המועדון עודכנו שליאונל מסי חותם בקבוצה.
  • 16:41: עורך דינו של ליאונל מסי כבר נמצא בניס. אביו של השחקן, חורחה, יגיע בשעות הקרובות כדי להשלים את העסקה. לפי הדיווחים מסי יוצג בפריז סן ז'רמן ביום שלישי.
  • 15:05: ליאונל מסי יערוך מסיבת עיתונאים ביום ראשון בצהריים. עדיין לא ברור בדיוק מה הוא יגיד והאם הוא יספק את הטענות שלו בנוגע לפיצוץ עם ברצלונה או יודיע על היעד הבא.
  • 12:02: ליאו מסי ואביו חורחה מחכים להצעה הרשמית של פריז סן ז'רמן שתגיע בסוף השבוע כדי להשלים סופית את העסקה. מסי עצמו פתוח לקבל את החוזה. פ.ס.ז'. מציעה 35 מיליון יורו ותוספות וחוזה עד 2023 עם אופציה לעונה נוספת.
  • 9:10: חאומה רורס, מקורבו של ז'ואן לאפורטה, רומז שהארכת החוזה של מסי בברצלונה סוכלה במכוון על ידי הליגה הספרדית. לטענתו, הליגה הספרדית כבר נתנה אישור עקרוני להארכת החוזה של מסי, אבל חזרה בה בדקה ה-90. "הכל היה מוכן להכרזה. משהו קרה, וזה מוזר. 48 שעות לפני שברצלונה הודיעה שמסי לא יישאר, הכל היה מסוכם. אני אומר את זה מידיעה. לא ברור לי מה קרה בדרך".
  • 6:11: לואיס סוארס כתב לחברו: "יכולתי לבחור בלא מעט מילים כדי לתאר את הסיפור שלך בברצלונה - המועדון שראה אותך גדל, המועדון שאתה כל כך אוהב וזה שהשגת כל כך הרבה תארים עבורו, עד שהפכת לשחקן הכי טוב אי פעם. לעולם לא אשכח את הדרך שבה קיבלת אותי ואיזה אדם גדול אתה. אני גאה שחלקתי איתך כל כך הרבה רגעים נפלאים בברצלונה, אני בר מזל ששיחקתי איתך ומקווה שמה שיקרה בעתיד הוא הדבר הטוב ביותר עבורך ועבור משפחתך. אני כל כך אוהב אותך".
  • 5:53: תמים בין חאמד, אחיו של אמיר קטאר, הודיע בטוויטר: "העסקה סגורה, ההכרזה על ההחתמה בקרוב".
  • 4:51: בארגנטינה מדווחים שניימאר פועל מאחורי הקלעים כדי שמסי יגיע לבירת צרפת. על פי הדיווח, הוא הודיע לראשי הקבוצה שהוא מוכן לוותר על החולצה מספר 10 אם הארגנטינאי יבחר בחולצה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully