וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת המובילה להחתמת ליאו מסי: פריז סן ז'רמן הולכת על כל הקופה

מנצ'סטר סיטי גם היא הביעה עניין, אבל האימפריה הצרפתית תסתער כעת בתקווה להפוך לקבוצה החזקה בעולם. הסכומים, היעדים וההשפעה של ניימאר

תקציר הפסדה של ברצלונה 2:1 בהכנה מול רד בול זלצבורג/ספורט1

דווקא אחרי הדיווחים כי החתימה על החוזה החדש קרובה מתמיד, ברצלונה הרעידה הערב (חמישי) את עולם הספורט עם ההודעה כי ליאונל מסי לא ימשיך בקבוצה. סוף עידן. הכוכב הארגנטינאי בן ה-34 לא חתם בסופו של דבר, למרות הסיכום בין הצדדים, כשלטענת בארסה מדובר בבעיות כלכליות ורגולטוריות שמנעו זאת, וכעת הוא יחפש בית חדש וילבש לראשונה בקריירה הבוגרת שלו מדים של קבוצה אחרת.

ניימאר, ליאונל מסי במדי ברצלונה בשנת 2016. Elsa, GettyImages
לקראת איחוד? ליאונל מסי עם ניימאר/GettyImages, Elsa

המועמדת העיקרית לקלוט אותו הייתה ועודנה פריז סן ז'רמן. הקבוצה מבירת צרפת רצתה את מסי במהלך כל השנים האחרונות ובעיקר מרגע שפג חוזהו בברצלונה. לה יש גם את המשאבים הדרושים ואת ניימאר, חברו הטוב של מסי, כדי להפעיל את כל הלחצים ולהביא את כוכב העל לליג 1.

פ.ס.ז' שמרה על קשר עם נציגיו של מסי במשך תקופה ארוכה וגם בימים האחרונים. גם מנצ'סטר סיטי הייתה בתמונה והקשר עם פפ גווארדיולה יכול להשפיע כאן, אבל על פי כל הדיווחים מסי מעדיף להתאחד עם ניימאר בפריז.

מבחינת הקטארים שמנהלים את פ.ס.ז', הבאתו של מסי תהיה גולת הכותרת בפרויקט שלהם ותאפשר לא רק לטעון לזכייה היסטורית בליגת האלופות אלא גם להשתדרג מבחינת מרצ'נדייז והכנסות נלוות ולהפוך לקבוצה הגדולה בעולם.

ההצעה הכספית תהיה דומה לזו שקיבל מסי בברצלונה עד כה (כ-30 מיליון יורו לעונה) ומבחינת פ.ס.ז' זה יכול להיות גם המהלך שיגרום לקיליאן אמבפה להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully