וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "קון אגוארו רוצה למות, כריסטיאנו רונאלדו? הוא בטח אוכל את עצמו"

הארגנטינאי של פ.ס.ז' על הגעתו של מסי: "שיחקתי עם ניימאר, זלאטן, ואן פרסי, רוני ואחרים, אבל ליאו מכוכב אחר". על רונאלדו: "היה מת להגיע אלינו". אמבפה עדיין מתלבט

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

אחרי שהשלימו את אחת ההחתמות הגדולות בכל הזמנים, בפריז סן ז'רמן סוף כל סוף יכולים לעסוק גם בדברים אחרים פרט לליאונל מסי, כשבראש סדר העדיפויות נמצא הכוכב הצעיר קיליאן אמבפה. על פי לא מעט דיווחים ושמועות בימים האחרונים, אמבפה עשוי לעזוב את הקבוצה מעיר האורות לריאל מדריד, דווקא לאחר החתמתו של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, שביחד עם ניימאר, סרחיו ראמוס ואחרים יצר סוג של קבוצת כוכבים בבירה הצרפתית.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מוצג במסיבת עיתונאים. רויטרס
עכשיו אפשר להתעסק באמבפה. מסי/רויטרס

על פי התקשורת בצרפת ובעיקר על פי "לאקיפ" הפופולרי, אמבפה ממשיך לשאול שאלות בנוגע לעתידו, זאת על אף הדברים של הבעלים נאסר אל חאליפי והמאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שטענו שהוא יישאר בקבוצה למרות הגעתו של מסי מברצלונה.

"לחץ גדול מופעל על אמבפה לחתום על הארכת חוזה, אבל הוא עדיין לא סגור לגבי עתידו, ומתלבט בנוגע לחוזה הבא שלו", נכתב ב"לאקיפ". "בפריז עסקו בעיקר במסימאניה, ואמבפה נשאר בשטח האפור. אל חאליפי הוסיף ללחץ עליו כששלח לו מסר במסיבת העיתונאים האחרונה, בה הבהיר כי היה רוצה שיאריך חוזה במועדון".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
התשובות בקרוב. אמבפה/רויטרס

בינתיים, במדריד ממשיכים לטעון שריאל הגישה הצעה לפריז סן ז'רמן על אמבפה, וכרגע ישנם דיווחים סותרים בנוגע לסכומים. בפריז טרם יישרו קו עם העניין וממשיכים לטעון שאמבפה עשוי לחתום על חוזה חדש בשורות סגניתה האלופה.

אנחל די מריה עם קיליאן אמבפה שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
מרוצה עד השמיים. די מריה/רויטרס

מי שבוודאי שמח עד השמיים מהגעתו של מסי, הוא חברו לנבחרת אנחל די מריה, שסיפק ציטוטים נהדרים בריאיון שהעניק ל-ESPN: "מסי מכוכב אחר. שיחקתי עם כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר, קיליאן אמבפה, וויין רוני, רובין ואן פרסי, זלאטן איברהימוביץ', גארת' בייל ואחרים, והאמת? מעולם לא ראיתי משהו כמו מסי. הוא קורץ מחומר אחר".

"רונאלדו בטח אוכל את עצמו שהוא לא בפריז סן ז'רמן", הוסיף שחקן הכנף. "הוא בטח היה רוצה להגיע לכאן גם, אבל מסי כבר פה. בנוגע לקון אגוארו, הוא רוצה למות, ממש להרוג את עצמו. אם זה שמסי עזב את ברצלונה לא מספיק, הוא נפצע וייעדר כמה שבועות. זה עצוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully