וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי הצהיר שכריסטיאנו רונאלדו יישאר והודה: "סירבתי לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 16:50

המאמן החדש-ישן של יובנטוס התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה וחשף מדוע סירב להצעה ממדריד ("מודה לפרס על ההזדמנות"), סיפר על הציפיות מ-CR7 והתייחס למטרות של הביאנקונרי: "אינטר הפייבוריטית לזכות באליפות"

תקציר: דינמו טביליסי - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו חזר השבוע לטורינו והחל להתאמן עם יובנטוס לקראת העונה שבפתח, אולם בתקשורת האיטלקית עדיין סבורים שאם הדבר היה תלוי ביובנטוס, הוא לא היה נשאר לעונתו האחרונה בחוזה. CR7 משתכר כ-30 מיליון יורו נטו לעונה והביאנקונרי היו שמחים להיפטר משכרו הגבוה, אולם גם שאר מועדוני הפאר בעולם, כולל האקסיות ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, לא ממהרים להסכים לדרישות הכספיות של יובנטוס ושל השחקן, ועל כן נראה שהוא ימשיך בסרייה A גם בעונה הבאה.

היום (שלישי) התייצב המאמן החדש-ישן מסימיליאנו אלגרי למסיבת עיתונאים ראשונה, שנתיים אחרי שעזב את המועדון איתו זכה בחמש אליפויות רצופות מ-2014 ועד 2019, וגם הוא אישר שכריסטיאנו רונאלדו נמצא בתוכניות המקצועיות שלו ויישאר העונה ביובנטוס, שמטרתה בראש ובראשונה תהיה להשיב לעצמה את תואר האליפות שאבד אחרי תשע שנים רצופות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס עם המאמן מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
חוזרים לשתף פעולה. רונאלדו ואלגרי/רויטרס

"האחריות של כריסטיאנו רונאלדו העונה תהיה גדולה יותר מאשר בשלוש השנים הקודמות, כי היו לנו שחקנים מנוסים וכעת אני מצפה ממנו להרבה", אמר אלגרי על הפנומן הפורטוגלי, "הוא חזר עם המון מוטיבציה וזה שחקן שהבקיע 101 שערים עבור יובנטוס, מספרים שמדברים בעד עצמם. יש לי דרישות מכל השחקנים ובוודאי שגם ממנו, שחקן שזכה בכל כך הרבה אליפויות ואדם מאוד חכם. אמרתי לו שאני שמח לראותו שוב איתנו ושזו תהיה עונה חשובה מאוד עבורנו. יחד עם ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י, הם אלו שמהווים דוגמה לשחקנים הצעירים ומוסיפים לנו המון גם ברמה האישית".

אלגרי גם התבקש להתייחס למטרות של יובנטוס העונה, שכאמור תנסה מעל הכל להשיב לעצמה את האליפות אחרי שפספסה הזדמנות לזכות ב-10 תארי סקודטו רצופים: "ה-DNA של יובנטוס הוא עבודה קשה על בסיס יומי. הצטרפתי לקבוצה שזכתה בשלושה תארים בשנתיים, כך שעבודה טובה נעשתה בקבוצה. אני יכול רק לתאר לעצמי כמה קשה היה לעבוד תחת מגבלות הקורונה וזו תהיה שנה חשובה מאוד גם לשחקנים, כולל לפאולו דיבאלה שהראה לי שהוא מלא במוטיבציה להצליח העונה. אני מוצא המון תשוקה ורצון לעבוד קשה כדי להצליח ולעמוד במטרות ואני בר מזל להוביל שחקנים כאלה. זכייה באליפות? כל המועדונים רוצים לזכות ועוד מוקדם לדבר על כך - כרגע אינטר היא הפייבוריטית כי היא האלופה המכהנת".

אלגרי גם הודה כי קיבל הצעה מריאל מדריד, שבסופו של דבר מינתה את קרלו אנצ'לוטי לאור סירובו: "סירבתי להצעה של ריאל מדריד, אבל אני רוצה להודות לנשיא פלורנטינו פרס על ההזדמנות שהציע לי. סירבתי רק כי אני אוהב את יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully