וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין נותר מחוץ לסגל של טוטנהאם מול מנצ'סטר סיטי: "הוא צריך לעבוד"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 19:02

באנגליה מדווחים שהכוכב הסורר שוכנע להישאר לפחות עד הקיץ הבא, גארי נוויל: "אם סיטי תחתים אותו, יונייטד יכולה לשכוח מאליפות". התרנגולים בחרו שלא לשתפו מול האלופה, שמעוניינת בו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:5 על לידס יונייטד/ספורט1

הארי קיין נותר מחוץ לסגל של טוטנהאם מול מנצ'סטר סיטי הערב (ראשון) במסגרת מחזור הפתיחה של הפרמיירליג, ולא פגש את מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה, האלופה. עדיין לא ברור היכן ישחק קיין העונה, ואומנם כל הדיווחים הצביעו על כך שקיין יחתום בקרוב בסיטי, אבל ב"טיימס" דווח היום שדניאל לוי הבוס של התרנגולים נשאר עקבי ונחוש להשאיר את קיין בקבוצה שלו.

אחת הסיבות לכך שלוי נחוש להשאיר את קיין היא שיש רק עוד 17 ימים לסגירת חלון ההעברות של הקיץ וטוטנהאם תתקשה למצוא מחליף לכוכב הבלתי מעורער שלה. לקיין, שתג המחיר שלו עומד כרגע על 120 מיליון יורו, יש חוזה בטוטנהאם עד סוף יוני 2024 כך שגם אם הוא ירצה לעזוב בקיץ הבא, התרנגולים יכולים לקבל עליו דמי העברה שמנים בניגוד למה שהיה עם מסי וכוכבים אחרים לפניו.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
יקרע רשתות בטוטנהאם גם העונה? קיין/רויטרס

ובינתיים, קבוצה נוספת שמפנטזת על צירופו של קיין העונה היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים פתחו נפלא את הליגה עם 1:5 מוחץ על לידס, אבל לקבוצה חסר חלוץ מרכזי וגארי נוויל, אקס יונייטד ופרשן בכיר באנגליה, חושב שהקבוצה של סולשיאר חייבת ללכת עליו בכל הכוח.

"הייתי שמח לראות חלוץ מרכזי ביונייטד", אמר נוויל, "אם זה היה תלוי בי, הייתי הולך בכח הכוח על הארי קיין. אם מנצ'סטר סיטי יכולה לקנות את קיין, למה יונייטד לא יכולה? אני חושב שליונייטד יש סיכוי מצוין לזכות באליפות עם קיין, אם הוא יילך לסיטי, אז יונייטד יכולה לשכוח מאליפות".

הוגו לוריס, השוער והקפטן של טוטנהאם, התייחס לסאגת קיין ואמר: "יש משהו באוויר, אנחנו לא יכולים להסתיר את זה. אבל זה שייך לו ולמועדון. אם המאמן צריך אותו, הוא יהיה מקצוען".

כך או כך, קיין לא בסגל למשחק, כאשר שרק ביום שישי הוא ערך אימון ראשון בקבוצה אחרי שחזר מחופשה. נונו אספיריטו המאמן החדש של הקבוצה כבר הבהיר שהוא בונה העונה על קיין. לפני המשחק אמר אספריטו: "אני חושב שקיין צריך לעבוד. הוא עבד היום, וימשיך לעבוד עד שיוכל לעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully